Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tjaakje schreef:Staat ergens online nog een uitleg over de serienummers van Barefoot? Vroeger stond dat op de website van Barefoot zelf, maar ik kan het niet terug vinden.
lies schreef:Is het heel dom om tweedehands een boomloos of semi boomloos zadel te kopen zonder ooit op een dergelijk zadel te hebben gezeten of het ooit op je paard gepast te hebben?
Ik overweeg een Edix (tudor) te kopen voor mijn wijnvatmodel ponypaard.
Sweetiee schreef:Even een vraagje, volgensmij is er geen zadelpasser die en Edix en freemax westernzadels heeft toch?
Ik twijfel voor mijn wat smalle merrie met grote passen en grote draf tussen een Edix Tequiro, Edix oakley/django en een freemax (cow).
Zelf heb ik erg korte beentjes![]()
Ik woon trouwens in het zuiden van noord-brabant.
Sweetiee schreef:Even een vraagje, volgensmij is er geen zadelpasser die en Edix en freemax westernzadels heeft toch?
Ik twijfel voor mijn wat smalle merrie met grote passen en grote draf tussen een Edix Tequiro, Edix oakley/django en een freemax (cow).
Zelf heb ik erg korte beentjes![]()
Ik woon trouwens in het zuiden van noord-brabant.
dianaw33 schreef:Vraagje: een van mijn paarden wordt met een Ghost Veneto Piccolo gereden. Nu heb ik daar vrij recent de Xl kussens onder geplakt, en ik vroeg me af of er ook pads bestaan die bredere inlagevlakken hebben? De standaard pad met inlages is echt op het randje, voor het mooie zouden er bredere inlages onder mogen.
dianaw33 schreef:Vraagje: een van mijn paarden wordt met een Ghost Veneto Piccolo gereden. Nu heb ik daar vrij recent de Xl kussens onder geplakt, en ik vroeg me af of er ook pads bestaan die bredere inlagevlakken hebben? De standaard pad met inlages is echt op het randje, voor het mooie zouden er bredere inlages onder mogen.