Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jessie2020 schreef:dank je ava voor die vergelijkingsfoto. ik heb gelijk besloten de Papaya aan te schaffen! ik zie nergens die papaya op voorraad, dat hij gelijk geleverd kan worden. liefst met korting, maar dat zal wel een ijdele hoop zijn. Ik zoek een dressuur full suede, weet iemand een adres waar ze zo te bestellen zijn? zelfde vraag voor de baselayer met lange mouwen.
romyvs schreef:Ik heb de Bluebell besteld (kon het toch niet laten).
Oornetje al binnen gekregen, de kleur is echt zo gaaf!![]()
Dekje is nog niet op voorraad, staat nu gepland op eind maart ben zo benieuwd maar een gave kleur is het zeker!
[ [url=m/Za7RbC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu lijkt me de papaya ook erg gaaf.
Misschien dat ik hem over een tijdje nog wel bestel, onze nieuwe pony wordt op dit moment beleerd en als we straks een goed zadel voor hem hebben vind ik dat hij best een nieuw setje mag.
Moet nu alleen eerst kijken of er een spring/ dressuur/ veelzijdigheids zadel op komt. Zou balen zijn als ik nu al een dekje extra koop en deze er niet onder zou passen.
ava_krause schreef:Hier een vergelijkingsfoto van Bluebell en Blueberry! De blueberry is degene die je goed ziet, de bluebell hangt erachter. Foto uit Engeland. Conclusie -> bijna geen verschil![]()
[ [url=m/0U7AGd.jpg]Afbeelding[/url] ]
DenieesB schreef:Nu weet ik eindelijk welke maat baselayer ik moet bestellen, is hij echt overal uitverkocht.
Weet iemand of de Oak baselayers nog op voorraad komen? Zie ze ook niet op de website staan van LeMieux zelf....
DenieesB schreef:DenieesB schreef:Nu weet ik eindelijk welke maat baselayer ik moet bestellen, is hij echt overal uitverkocht.
Weet iemand of de Oak baselayers nog op voorraad komen? Zie ze ook niet op de website staan van LeMieux zelf....
De baselayers komen niet meer op voorraad bij LeMieux![]()
Ik zoek de baselayer Oak in maat XXS/32. Iemand die deze ergens te koop weet, nieuw of tweedehands??
Ik zou je mega dankbaar zijn!
sott schreef:DenieesB schreef:Nu weet ik eindelijk welke maat baselayer ik moet bestellen, is hij echt overal uitverkocht.
De baselayers komen niet meer op voorraad bij LeMieux![]()
Ik zoek de baselayer Oak in maat XXS/32. Iemand die deze ergens te koop weet, nieuw of tweedehands??
Ik zou je mega dankbaar zijn!
De liberté col maat 32 heb ik bij epplejeck (online) met -75% korting gekocht in het weekend.