Misschien dat iemand mij hier wat kan over uitleggen?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Samantha89 schreef:Ik wordt niet echt wijzer van al die singels, als ik zoek op anatomische singel dan komt er ook banaan singel naar boven. Maar ik zie ook singels waarbij de gespen niet recht zitten voor buikige paarden. En ik denk dat ik 90 cm nodig heb, of is dat te groot? En 90 cm is ook heel lastig te krijgen. Dus ik weet het niet zo goed meer![]()
Misschien dat iemand mij hier wat kan over uitleggen?
Lisanne_M schreef:Wij hebben een heather moffet vogue zadel waar we super tevreden mee zijn. Alleen merken we dat het schuim wat verouderd. Iemand enig idee wie in Nederland dit kan controleren en aanpassen?
Stacey schreef:Ik weet niet of ik hier goed zit. Maar ik vroeg mij af welke beschermhoes jullie gebruiken voor een Zoutewelle barebackpad. Ik zoek er eentje die het liefst boven en onderkant beschermd. Iemand hier de tip?
Jetta schreef:Stacey schreef:Ik weet niet of ik hier goed zit. Maar ik vroeg mij af welke beschermhoes jullie gebruiken voor een Zoutewelle barebackpad. Ik zoek er eentje die het liefst boven en onderkant beschermd. Iemand hier de tip?
https://www.decathlon.nl/p/zadelzak-rui ... R-p-147488
Zoiets?
turtlelito schreef:Ik heb een soortgelijke vraag als Diva_Jenny.
Ik heb twee boomloze westernzadels liggen (Barefoot en Startrekk) en heb nu net een nieuw paardje. Ik zou dus de zadels graag willen laten bekijken door een zadelpasser, maar kan echt niemand vinden die in West-Brabant komt op dit moment.
Iemand in dit topic die toevallig wat weet?
Buitenzinnig schreef:turtlelito schreef:Ik heb een soortgelijke vraag als Diva_Jenny.
Ik heb twee boomloze westernzadels liggen (Barefoot en Startrekk) en heb nu net een nieuw paardje. Ik zou dus de zadels graag willen laten bekijken door een zadelpasser, maar kan echt niemand vinden die in West-Brabant komt op dit moment.
Freehorsepasservice?
turtlelito schreef:Ik heb een soortgelijke vraag als Diva_Jenny.
Muze schreef:Just adjust vraagje:
Hier past denk ik niet de wollen zitting van barefoot op hè?( dus echt die compleet vervangende zitting..)
En een maatje 1, is die dan om en nabij stelbaar tot 1,5? Maar qua ruglengte dan wel een 1?