Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Buitenzinnig schreef:Denk je dat de spekjes op de zijkant omgezet kunnen worden in spieren; dat de spieren misschien misten rond de schoft destijds? Snap je wat ik bedoel?
Kwetal schreef:En ik raad aan om de oplossing, na afvallen, te zoeken in eventueel een andere pad of door de kussens iets anders onder het zadel te plakken. Daarvoor kan je dan altijd met foto's bij BZ terecht die het met je door zal nemen, ook na een aantal jaar (als het afval echt niet wil lukken)
Citaat:Inderdaad zouden we een andere pad kunnen kopen wanneer ze heel erg afvalt. We zijn alleen al heel lang ermee bezig en er gebeurt niet zoveel. Dus misschien moet ik er nu maar even vanuit gaan dat haar schoft voorlopig plat blijft (wat dan wel weer errug lekker zit zonder zadel).
Dan is er toch geen inkeping nodig?
Marjo89 schreef:Ziet er goed uit!i'm zo happy ! mijn zadel is er, ik heb van die sweat flaps erbij besteld. ben benieuwd hoe die zitten.
Straks gelijk passen op mijn pony
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
MissCharlie schreef:Azmay schreef:Is er nog iets wat ik tegen de vlekken op mijn zadel kan doen? Het witte is huidvet van de singel.
[ [url=m/JpIVfA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jeetje hoe is dat gekomen? En welk materiaal is dit?
Azmay schreef:Geen idee, doe er niet te veel geks mee geloof ik.
Het is denk ik vetleer, zo heb ik hem iig wel gekocht (tweedehands).
MissCharlie schreef:Jeetje hoe is dat gekomen? En welk materiaal is dit?
Azmay schreef:Geen idee, doe er niet te veel geks mee geloof ik.
Het is denk ik vetleer, zo heb ik hem iig wel gekocht (tweedehands).
Buitenzinnig schreef:Dank jullie wel!
En wat kan de oplossing soms toch ook dichtbij zijn. Ik ben altijd al fan geweest van koordsingels en heb er nog één liggen (volgens mij wat te lang). Dat is inderdaad een goede.
xManon_ schreef:Ik ben tevreden over een simpele rider pro singel met elastiek. Singelt makkelijk aan, gespen komen niet uit op de huid en pony heeft er geen plekken van ofzo.
We hebben ook een nieuw (tweedehands) dekje.
[ [url=m/Nfl8RT.jpg]Afbeelding[/url] ]