moet toch mogelijk zijn zou je zeggen.
(ik blijf overigens boomloos, al jaren
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) 

Al moet ik ook zeggen dat ik hem met de Cheyenne sneller voel 'aankomen' en dus ook vaak net wat eerder in kan grijpen. Dus heeft beiden zo zijn voordelen. Voor mij heeft het steviger zitten dus niet te maken met de diepe zit, want die heb ik niet en ook geen dikke wringen, maar puur het meer in een A-tje zitten ipv een O-tje

)
Ik ben op dit moment niet in de gelegenheid een zadel te kopen. En heb een boomzadeltje wat prima dienst doet.
die ghost, z'n zit en z'n aanpasbaarheid..
Iets ''stijver'' iets meer boomzadel, maar toch nog beweeglijk voor paard...

(
)
dus ik heb met de eigenaresse afgesproken dat hij voorlopig rust krijgt. Als het dan niet beter wordt halen we denk ik toch maar een DA erbij. Nu vroeg ik me af of het boomloze rijden er iets mee te maken kon hebben. Ik denk het niet, maar de eerste keer boomloos liep hij eventjes onregelmatig, wat mij dus aan het denken zet of het boomloze de oorzaak kon zijn. Met een ander boomloos ritje schrok hij en struikelde hij denk ik over zijn eigen voeten toen hij wegsprong, waarna hij weer onregelmatig liep, wat me dus weer laat denken dat het gewoon door zijn lompheid komt
Nog niet perfect, maar ik zit! Wel zit het heeeeel breed. Is dat niet slecht voor je lichaam?
Akshay schreef:@buitenzinnig; dat wordt dan (na de eind-stage-stress) denk ik de oplossing. Jullie weten als wederverkoper natuurlijk ook of er in de omgeving van Breda Hildago's geland zijn
Wat betreft het geldboompje, ik heb een stekje van een plantje, en heb hem een aantal briefjes laten zien.. En gevraagd in plaats van bloempjes briefjes te produceren.. werkt dat niet dan?(
)
(uit mijn hoofd)