Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jeanines99 schreef:Heeft iemand maat S/M dekjes onder een 17 of 17,5 inch zadel liggen? Ik heb een tinker van +/- 142 cm en daar ligt een 17,5 inch dressuurzadel op. De L dekjes vind ik voor het mooie net wat te groot op haar maar vrees dat S/M weer te klein is voor mijn zadel.
Doedatje schreef:Jeanines99 schreef:Heeft iemand maat S/M dekjes onder een 17 of 17,5 inch zadel liggen? Ik heb een tinker van +/- 142 cm en daar ligt een 17,5 inch dressuurzadel op. De L dekjes vind ik voor het mooie net wat te groot op haar maar vrees dat S/M weer te klein is voor mijn zadel.
Ik heb een dressuur s/m onder een 17,5 veelzijdigheidszadel en een 17 inch dressuurzadel en dat past prima.
Jeanines99 schreef:Heeft iemand maat S/M dekjes onder een 17 of 17,5 inch zadel liggen? Ik heb een tinker van +/- 142 cm en daar ligt een 17,5 inch dressuurzadel op. De L dekjes vind ik voor het mooie net wat te groot op haar maar vrees dat S/M weer te klein is voor mijn zadel.
MerleSimone schreef:Iemand ervaring met springschoenen van lemieux? Ik heb sinds kort een andere hoefsmid en paard gaat steeds beter/ruimer lopen en heb de afgelopen maand 2 losse voorijzers gehad. Nu zie ik allemaal verschillende springschoenen, rubber, soft shell of zelfs leer. Wie heeft ze en wat bevalt goed? Wil liever niet bij Hypostore bestellen want dat duurt allemaal 'langer dan een week' dus hopelijk zijn ze ook ergens anders te koop.