De Black Mamba is zo mooi, hier ook gebruikt vandaag

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daphara schreef:Gooiske schreef:Ik snap wel wat ze bedoeld, bijvoorbeeld de golden brass:
[ [url=m/1d22bu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VY8rXa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sky_As schreef:Sterkte met de rotsituaties....echt vervelende dingen.
Ben benieuwd vanmiddag met die velvet... Zullen ze er weer maar 100 hebben om te verdelen over tig landen
Jessie2020 schreef:Ik ga zeker niet voor de velvet. Vragen om ellende afgekeurde producten en die prijs is gewoon echt te hoog om een gokje te wagen...
Ik ga even bij ruitergoed kijken tnx voor de tip. Ik hen zo lang getwijfeld tussen de neptuna en moraccam blue dat ik nu moeite heb met bestellen! Dom. Heeft iemand toevallig beide dekjes ter vergelijk?
anoukwendy schreef:Sky_As schreef:Sterkte met de rotsituaties....echt vervelende dingen.
Ben benieuwd vanmiddag met die velvet... Zullen ze er weer maar 100 hebben om te verdelen over tig landen
Ik vind het evengoed veel geld voor iets waar zoveel klachten over zijn gekomen eigenlijk.. hoeveel kosten ze in €?
Edit: zag nu dat het evenveel als hier is. Maar normaal kost een set hier 1150kr, dit kost 950kr dus scheelt niet veel van een set zonder velvet, plus dat deze kwaliteit bagger is