Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Figo88 schreef:Zertab schreef:Is nu een week geleden dus denk niet dat die persoon nog gaat reageren.
Ik rijd op een Haflinger!
Oh, dan zou ik er inderdaad ook niet meer op rekenen nee![]()
En op een Haflinger staat de Cinnamon echt supermooi, op mijn bruine een stuk minder denk ik.
Lisa_v96 schreef:Op zulke momenten kom je er dus achter dat je veel te weinig foto's hebt van het rijden hahaha. Het zijn trouwens zelfs 8 equito dekjes, oeps.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Lisa_v96 schreef:Op zulke momenten kom je er dus achter dat je veel te weinig foto's hebt van het rijden hahaha. Het zijn trouwens zelfs 8 equito dekjes, oeps.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Texas02 schreef:Hele mooie Equito collectie!Is die goudkleurige de Amarello? Is die er in 2 uitvoeringen? Ik kwam hem op marktplaats namelijk ook zo tegen als die van jou, maar ik ken eigenlijk alleen de andere versie.
Edit: even van internet gejat. Deze Amarello ken ik:
[ Afbeelding ]
Maar ik ben nu ook al een paar keer deze tegengekomen (maar dan zonder afgeknipte lusjes, moest straf op staan), is dat ook de Amarello?
[ Afbeelding ]
Nogmaals edit: en als je de PS of Sweden Golden hebt, loont het zich dan om de Amarello erbij te kopen? Weet iemand dat?
Texas02 schreef:Ik kom elke keer twee versies tegen, waar de rand in ieder geval anders van is. Heel apart.
Ik weet niet of Equito een nieuwe collectie krijgt. Dat deden ze wel altijd, maar nu al een poos niet meer. Vorig jaar ergens zeiden ze wel dat ze terug zijn, dus ik heb geen idee eigenlijk. Ik hoop het stiekem wel!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Texas02 schreef:Ik heb de Old RoseNu even zo erop gelegd, binnenkort even mee rijden! Hij is echt heel mooi!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Texas02 schreef:Is de Morning Sky in het echt dezelfde kleur als op de onderste foto? Ik twijfel tussen de Equito Morning Sky en de Kentucky Velvet Light Blue.
Edit: oh, mijn paardje staat in uitgelicht met de Navy Rose Gold
Texas02 schreef:Ik heb de Old RoseNu even zo erop gelegd, binnenkort even mee rijden! Hij is echt heel mooi!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]