Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Azmay schreef:Het komende jaar ben ik van plan om enkel ontspannen te stappen met mijn jonkie en ik zocht naar een bitloos hoofdstel om dat mee te doen. Alles bekeken en een kaptoom leek me ideaal voor de dressuur, maar waarom nu al een kaptoom als ik toch eigenlijk niet aan de teugels wil komen.
Dus ik heb besloten dat een touwhalster de optie voor ons is. Ik heb er eentje op maat gemaakt (een beetje creatief want mijn touw was wat dun) en hoop dat Diva ook vind dat dit de beste optie is. Tot nu toe reageert ze eigenlijk prima.
[ [url=m/EvIoVg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Captain schreef:Ik wilde toch eens een sidepull proberen. Ik rijd normaal met hackamore maar aangezien mijn paard ook perfect te rijden is op een stalhalster wilde ik wat 'vriendelijkers' voor hem dus een sidepull besteld..
[HAR] Wie heeft dit hoofdstel? Star sidepull.
Nu kreeg ik hem vandaag binnen maar ik snap het systeem niet zo goed.Moet ik beide kinriemen over elkaar heen plaatsen?
[ [url=m/pjZSci.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zou ik ook een kinriem eraf kunnen halen dat hij dan nog steeds als sidepull werkt? Ik ga hem morgen of zaterdag passen...
[ [url=m/OBWRSV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maartje1990 schreef:Cambiar: jij weet het dan lekker wel beter? Tjonge jonge zeg
Cambiar schreef:Maartje1990 schreef:Cambiar: jij weet het dan lekker wel beter? Tjonge jonge zeg
Ja, ontwerp al ettelijke jaren bitloze systemen, waaronder voor bitloze firma's.
Deed onderzoek naar de inwerking bij bitloze hoofdstellen en ligging riemen met UZ Gent.
Runa schreef:Maartje1990 schreef:Cambiar: jij weet het dan lekker wel beter? Tjonge jonge zeg
Ja, ontwerp al ettelijke jaren bitloze systemen, waaronder voor bitloze firma's.
Deed onderzoek naar de inwerking bij bitloze hoofdstellen en ligging riemen met UZ Gent.
Runa schreef:Cambiar schreef:Ja, ontwerp al ettelijke jaren bitloze systemen, waaronder voor bitloze firma's.
Is dit onderzoek toevallig online te vinden?
Captain schreef:Ik wilde toch eens een sidepull proberen. Ik rijd normaal met hackamore maar aangezien mijn paard ook perfect te rijden is op een stalhalster wilde ik wat 'vriendelijkers' voor hem dus een sidepull besteld..
[HAR] Wie heeft dit hoofdstel? Star sidepull.
Nu kreeg ik hem vandaag binnen maar ik snap het systeem niet zo goed.Moet ik beide kinriemen over elkaar heen plaatsen?
[ [url=m/pjZSci.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zou ik ook een kinriem eraf kunnen halen dat hij dan nog steeds als sidepull werkt? Ik ga hem morgen of zaterdag passen...
[ [url=m/OBWRSV.jpg]Afbeelding[/url] ]