Freemax lijkt mij een geweldig zadel ook voldoende stevig, maar zit dan toch ook weer met het gewicht. Trekken mijn schouders/nek niet.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marcella schreef:Eigenlijk wilde ik helemaal geen zadel meer testen, omdat ik ook niet zoveel rij. Maar heb wel al wat stalgenoten geïnteresseerd gekregen in het zadel. Ze hadden met een westernzadel niet verwacht dat die zo kort zou zijn. Dus er zijn eventueel ook nog stalgenoten die ook even willen testen. Dus Ghost word even goed gepromoot.![]()
Freemax lijkt mij een geweldig zadel ook voldoende stevig, maar zit dan toch ook weer met het gewicht. Trekken mijn schouders/nek niet.
Duhelo schreef:de bf ziet er comfortabel uit kitty!
heb je gereden ermee?
ik zie dat er een westernrigging aanhangt met een verloop naar engelse singel, is het geen dik pakket?
mijn ss heb ik momenteel gewoon beugelriemen erdoor gehaald, en dit werkt prima, maar tijdens het rijden schiet mijn beugelriem ervoor en moet ik mijn been open doen om weer op de juiste plaats te raken, dat is wel irritant.
mindful schreef:Kan ik aan mijn Ghost roma fenders hangen, heeft iemand hier voorbeelden van? Ik heb nu van die smalle riemen en mis mijn fenders van vroeger toch wel
Andere optie is het westernmodel, ben ik echt verliefd op. Mocht iemand interesse hebben in mijn zadel, heb er maar 1 enkele wandeling mee gedaan. Er is wel een westernsysteem aan voor de singel maar dit kan mss aangepast worden?