Ken het merk nog niet heel lang, maar volgensmij was er nog geen bonte Halfpad met inlages.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
wwillemijn schreef:Oh wauw, even gaan googlen op dat prosorb. Alle pads fietsen onder m'n zadel uit. Nu zag ik de prosorb in een compleet dekje. Deze besteld. Helaas alleen in zwart en wit te krijgen. Eerst een zwarte besteld. Hopelijk past m'n witte dekje er overheen voor wedstrijden. En anders bestel ik m ook nog maar in het wit haha!
ZoeyDercks schreef:Priscilla, ik zou de prijs even voor je op moeten zoeken. Hij is er in 6 kleuren (Benetton blue, black, peacock, plum, navy & white).
Willemijn, dat zou ik ook even na moeten kijken! Ik ben morgen op kantoor weer dus dan zal ik de prijslijst er eens bijpakken. Hij staat nog niet op de webshop namelijk.
De X-grip is er ook in een halfpad, dan kun je gewoon elk dekje gebruiken.
CelinI schreef:ZoeyDercks schreef:Priscilla, ik zou de prijs even voor je op moeten zoeken. Hij is er in 6 kleuren (Benetton blue, black, peacock, plum, navy & white).
Willemijn, dat zou ik ook even na moeten kijken! Ik ben morgen op kantoor weer dus dan zal ik de prijslijst er eens bijpakken. Hij staat nog niet op de webshop namelijk.
De X-grip is er ook in een halfpad, dan kun je gewoon elk dekje gebruiken.
Zou je ook nog kunnen kijken of jullie de merino+ dressage half lined kunnen bestellen in kleurtjes?