Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Beauty26 schreef:Ik weet niet of ik het hier mag plaatsen mijn vraag, maar ik vond het ook niet nodig om er een heel nieuw topic voor te openen...
Het zit namelijk zo: op een boomzadels kiep ik in de draf altijd voorover, nou heb ik vanmiddag op een boomloos zadel gereden en kon ik wel rechtop blijven zitten in de draf!! In de gang waar ik altijd in voorover kiep, nou is mijn vraag kan t echt aan t zade liggen of ligt t aan mij of t paard...? Zijn namelijk ook 2 verschillende paarden... Hoor graag van jullie
Horsefreak schreef:Ik heb het slipje, waarmee je rits open en dicht doet, in de plooien bij de rits gelegd. Lipje op de rits terug gevouwen zeg maar. En dan bedekken de kleine stukjes drytex die over rits zitten ook het lipje.
_Veer schreef:Ik zou graag wat advies willen wat betreft inlages, ik heb thuis een pad liggen waar momenteel geen inlages in zitten en ben daar dus naar opzoek.
Het is een hele dunne pad, dus zou wel graag iets willen wat een beetje stevig is maar niet hard aangezien me dat niet comfortabel lijkt voor mijn pony. Ik heb nog een inlageset over, maar deze zijn dus keihard waardoor de pad net een plank lijkt. Enige ideeën wat ik dan het beste voor inlages kan aanschaffen? De pad komt onder een Ghost te liggen. Alvast bedankt!