Ik ben net gebeld dat mijn zadel binnen is, dat is echt heel snel want hij is 19 juni besteld. Volgende week wordt ie gebracht. Ben heel benieuwd hoe mooi ie is geworden!
Wolfgang solo smooth, met zilverkleurige stiksels en piping. Omdat er niet veel bijzondere dingen bij en aan zitten kon mijn zadel zo snel geleverd worden. Helaas moet ik deze week heel veel werken en volgende week heb ik 2 dagen vrij, dus krijg ik nog te horen op welke dag JP volgende week komt om het zadel af te leveren en goed passend te maken.
Hier even zadelloos! Iemand had mn leenzadel nodig, grote inchmaat was deze en die heeft juist het leenzadel met bruine randen die fijner op mijn paard lag. Dus we doen even een zadelruil, echter moest iemand hem eerder afgeven dus heb ik maar gedaan. Hij hoopte dat mn zadel ook in deze weken binnen zou komen dat zou super fijn zijn: helaas paard zelf ziekjes geweest dus paar flinke kiló's lichter, en vanuit dat bekeken mag mn zadel nog wel even duren hihi.
op de amerikaanse site staan ook een aantal foto's met duidelijke mogelijkheden: http://www.mysaddle.com/ Daar staat vaak ook duidelijk bij welk model het is, op fb mis ik dat een beetje.
Kon ik eerst niet wachten tot m'n zadel geleverd zou worden,hoop ik nu dat het nog héél lang duurt. Paardlief heeft een peesblessure
Dus het is een beetje lastig om je nieuwe zadel uit te proberen als je niet mag/kan rijden.... Daarbij zal haar model ook wel veranderen,alle spiertjes weg
Dat is kl.ote zeg! Heb je gekozen voor een kunststof boom? Die is namelijk gewoon aanpasbaar. Hier t zelfde euvel paard heeft drie weken op rust gestaan had een luchtweginfectie. Nu weer oke maar ook flink wat kiló's aan spieren lichter en mn zadel zal ook wel ieder moment klaar zijn..
Onder welke custom fitter valt regio Zuid-Holland? En wat is nu eigenlijk het verschil tussen de Custom Saddlery, Icon Saddles en Wolfgang Saddles? Ze lijken allemaal zo op elkaar...
De 28e komt Claudia de vormen van mijn paard opnemen i.v.m. 'r vakantie. Ben benieuwd. Persoonlijk lijkt dat Steffen Peters zadel mij wel erg fijn. Heeft iemand hier ervaringen mee?