Ik ben helemaal om wat betreft de singel, paard heeft sinds hij die singel om heeft geen last meer gehad van takfouten in de uitgestrekte draf, heel erg fijn dus. Daarbij is hij ook minder nukkig met aansingelen, is het geld dubbel en dwars waard.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Remember schreef:Zijn hier ook mensen die de proef op de som hebben genomen en keer terug hebben gewisseld naar de oude singel om het verschil te checken?
2005 schreef:Ja, de smalle! Mijn zadel ligt goed, enige zadel wat niet schuift. Ik hoef hem bij wijze van spreke niet eens aan te singelen en hij ligt. Alleen omdat ze nogal eens leuke sprongen kan maken, wil ik er toch wel graag een singel omheen.
Dit was toen voor de foto, maar het maakte niet uit of ik hem om de longeersingel deed of bij het zadel. Beide ver naar voren. Maar ik heb nu nog steeds niet dé singel gevonden waar ik echt tevreden over ben en dan zie je al die andere paarden wel fijn lopen met Fairfax... Ga toch weer twijfelen. Met haar rechte singel heeft ze geen wondjes, alleen niet vrij in het voorbeen.