Paardlief is er minder blij mee en sjokt regelmatig rond met een hoofd als:'Ik dacht dat pensioen rust betekende, maar ik moet nóg vaker aan het werk?'
Kwetal
Geplaatst: 27-04-12 23:08
Geweldig, dat ruitje er onder. Ja - arme paarden van mensen met een Iberica
Mistralleke
Geplaatst: 27-04-12 23:39
Hip hé?! Ik wil niet dat hij vies wordt (Bo vind zand het nieuwe vos, en is nog steeds aan het verharen)
Zo!!! Geweldig zeg. Hoop dat de mijne ook zo oud word!
uudje
Geplaatst: 28-04-12 12:01
Staat mooi zeg dat ruitjesdek onde iberica, laat ik nou ook een mooi ruitjes dek hebben. Chips geen iberica Wil eigenlijk graag een bruine, maar vind die naturel toch ook steeds mooier. Verschrikkelijk, nu weet ik het helemaal niet meer.
Kwetal
Geplaatst: 28-04-12 12:13
Uudje - zowel bruin als naturel zijn op dit moment op...ik ga uiteraard nieuwe bij bestellen. Wat zijn eigenlijk de wensen qua model en kleur????
Wensen heb ik wel, maar nog niet genoeg geld, maat zou wel pony worden op een fjord? Tenminste als mijn dikke kont maat 40 er in past?? En twijfel nog een beetje aan bruin of naturel. Ik spaar nog even door. Maar hij gaat er hoe dan ook komen.
Kwetal
Geplaatst: 28-04-12 12:52
Maat 40 past er met gemak in (de Pony Iberica) Het is groeizaam weer, misschien toch eens een geldboompje planten?
__Amber__
Geplaatst: 28-04-12 13:26
**stille meelezer vanaf pagina 1 meld zich** Ik word zoo jaloers als ik al die foto's en verhalen lees!! Ben druk aan het sparen voor de Iberica en ga dan voor de pony maat en ben al een heel eind op weg! Kan niet wachten Krijg er kriebels van in m'n buik. Haha.
uudje
Geplaatst: 28-04-12 14:02
Buitenzinnig schreef:
Maat 40 past er met gemak in (de Pony Iberica) Het is groeizaam weer, misschien toch eens een geldboompje planten?
haha, zat ik ook al aan te denken, levert vast ook meer op dan onze bramenstruiken.
Geweldig, dat ruitje er onder. Ja - arme paarden van mensen met een Iberica
Inderdaad een heel mooi ruitje
Ik wil ook wel een geldboopje in de tuin! Heb helaas niet echt groene vingers..
Vandaag voor het eerst sinds heeeel lang weer les gehad, op de Iberica! (en op mijn paard, uiteraard ).. Was echt onwijs gaaf, voor het eerst een les gehad zónder dat ik helemaal krakkemikkig af stapte Heb zelfs erna nog grondwerk-les kunnen doen met mijn Mini..
Kwetal
Geplaatst: 28-04-12 18:23
Maar nu weet ik nog niet wat voor kleuren iedereen wenst? Uudje wil bruin Amber??? Jij nog wensen voor wanneer je spaarpot je kriebels heeft ingehaald
Jasia!!! Wat fijn!!!
Ik heb ook geen groene vingers - ik verzuip ze, of vergeet ze...