Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PetraVANL schreef:Welke andere zadelmaker komt er 2 keer langs om toch nog een keer te kijken als het echt niet ging met passen?
Aimee schreef:PetraVANL schreef:Welke andere zadelmaker komt er 2 keer langs om toch nog een keer te kijken als het echt niet ging met passen?
Ik heb even dit stukje eruit gepikt
Hoe goed de dames van Schwung ook te werk gaan, dit geldt niet alleen voor hun.
Sterker nog.... Die 15 keer dat de zadelmaker bij mij langs is geweest omdat we de Wow niet passend kregen, viel allemaal onder de service bij de aankoop van het zadel.
Schleese is inderdaad een heel mooi concept
Wat betreft de prijs: dat valt wel mee. Ik meen dat Schwung 3000 tot 3500 euro rekende voor een nieuwe, toch?
Vergeleken met de huidige prijzen van Wow scheelt dat dus niet zoveel.
PetraVANL schreef:Omdat Schwung met WOW stopt;) en inderdaad knollentuin, ben natuurlijk ook op jouw aanraden afgegaan!
knollentuin schreef:ja ,valt onder de service bij aankoop van een nieuw zadel ja, maar ze komen van schwung dus rustig 3x meer dn 2 uur langs,laten een sleesche komen ,passen en persen m af en verkopen je vervolgens niks omdat ze r niet achetr staan ,en rekenen je niks...,nou jij weer
Needje schreef:Jeetje knollentuin, het is geen strijd hoor."nou jij weer" Pfff.
Wie zegt dat Aimee voor die 15x heeft betaald?
Je hebt idd wel meer "modellen" zag ik. Dat is op zich wel fijn als je meer keuze hebt.
Maar of dat een zadel beter maakt...
Needje schreef:Duidelijk verhaal Aimee.
Wat is in jouw ogen het voordeel van foamkussens? Die zijn toch niet aan te passen?