Texas02 schreef:Roulette_ schreef:
Valt me op dat je vaak twijfelt als een nieuw dekje uit komt en dat je regelmatig bijna nieuwe dekjes toch weer verkoopt. Misschien een idee om het voor nu even los te laten en over een paar weken pas te kijken wat je er dan van vind?
Denk dat deze de komende tijd nog wel te koop zal zijn.
Ik heb al een poos niks meer verkocht hoorEn wat ik nu heb blijft ook gewoon (maar als ik iets koop en het dan toch niet mooi genoeg vind, waarom zou ik het dan houden?). Maar ik kan mijn geld maar één keer uitgeven en helaas ben ik niet rijk, dus ja, dan twijfel ik als het gaat om een kleur waarvan ik niet weet of hij te veel op een andere lijkt. Terugsturen kost namelijk ook geld. En wachten is prima, maar in dit geval weet je niet of deze prijs blijvend is, dus ik kan niet een paar weken wachten en hem dan kopen, want ik wil niet 26 euro meer betalen. Dus het is nu beslissen. EJ heeft intussen wel de prijs van het dekje aangepast, dus dat geeft wel hoop dat hij zo blijft. Maar zeker weten doet niemand dat volgens mij.
ES zegt zelf ‘this is our first entry level pad, which means it will be available at 59 euro’s’ dus bij deze weten we dan zeker dat de prijs zo blijft (en daarnaast, als het een tijdelijke aanbieding was, dan zouden ze dat zeker heel duidelijk gecommuniceerd hebben, marketing technisch gezien).
Als je twijfelt is daar doorgaans een reden voor, dan gun ik jou de ruimte daar rustig over na te denken en een besluit te kunnen nemen vanuit wat jij wil ipv externe druk. Is het dekje in de tussentijd uitverkocht? Nou… dan was het blijkbaar toch niet ‘jouw’ dekje en heb je geld over voor iets anders, ook prima toch.