Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fortitude schreef:Hmm met schaap had ik deze plekken niet, kan je dus niet helpen sorry!
Hier ook een beetje aan het rommelen helaas. Ik krijg steeds een beetje een gekke zweetafdruk de laaste weken, ik vind de droge vlakjes die ik aan beide kanten van mijn paard krijg nu eigenlijk te smal worden. Heb de inlages al verwisseld (vilt & de standaard Kifra inlages), maar lijkt niets te helpen. Volgende week krijgen we voor ons andere paard een testzadel, dan probeer ik de nieuwe Ghost kussens eens onder mijn zadel. Ik weet even niet meer zo goed wat ik er mee aan moet
![]()
Ik heb ook nog een heel ander, mijn inziens groter, probleem. Zal vanmiddag een foto maken als ik het niet vergeet. De singelophanging is stuk aan het gaan. Ik bedoel dat stukje waar hier al meermaals over gesproken is wat veel mensen er fragiel uit vinden zien. De bovenlaag lijkt eraf te slijten... Ook de singelstoten vind ik nu na iets meer dan een half jaar al behoorlijk slijten om nog maar niet over de beugelriemen te beginnen. Ik begin mijn enthousiasme voor biothane echt enorm te verliezen
Ik vermoed dat de singelophanging komt omdat ik mijn beugels onder het zweetblad draag. Veel mensen lijken dat te doen, er is mij ook nooit verteld dat dat niet zou kunnen.