Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Roosje_ schreef:Denk inderdaad dat de bakstukken bij xfull te lang zijn. Bedankt voor de tips!
Zijn er mensen die het ringetje voorop hebben verwijderd en op wat voor manier? Heb een deel het topic gelezen maar dit nog niet tegengekomen. Ik wil hem op wedstrijd kunnen gebruiken en ook bitloos rijden.
Roosje_ schreef:Denk inderdaad dat de bakstukken bij xfull te lang zijn. Bedankt voor de tips!
Zijn er mensen die het ringetje voorop hebben verwijderd en op wat voor manier? Heb een deel het topic gelezen maar dit nog niet tegengekomen. Ik wil hem op wedstrijd kunnen gebruiken en ook bitloos rijden.
xLoki schreef:Dag allemaal, ik ben een beetje aan het rondkijken voor een Micklem maar poe die dingen zijn best prijzig!
Zeker omdat ik het eigenlijk wil uitproberen.
Als een van jullie een zwarte in maat cob (zo eentje zonder ring op de neus) te koop heeft, hoor ik het graag
Daphara schreef:Saaams schreef:Schijnt ook niet te mogen werd mij verteld bij aankoop.
je bedoeld het gebruik van bitclipjes op wedstrijd?
Nee, dat mag inderdaad niet, maar ze zijn wel heel handig in de training van een jong paard of een ruiter met onrustige hand.
Saaams schreef:Daphara schreef:
je bedoeld het gebruik van bitclipjes op wedstrijd?
Nee, dat mag inderdaad niet, maar ze zijn wel heel handig in de training van een jong paard of een ruiter met onrustige hand.
Klopt maar ik krijg er geen commentaar op en ik rijd er standaard mee.
Is de druk niet groter/strenger zonder die klipjes?
Saaams schreef:Dan gaan wij voorlopig nog niet zonder klipjes rijdenKan aardig rijden en ben niet keihard in mijn hand maar nog lang niet uitgeleerd dus nog wel eens onhandig. Hopelijk laat de jury het altijd maar zo. Kan het nergens vinden in het regelement.