dit is zorro's blauwe setje. -halster + touw -bandages voor en achter (achter had hij toen niet aan) -zadeldekje -licht blauw zweepje. licht blauwe rijbroek enz....
Krijg spontaan zin om allerlei leuke setjes te kopen nu... Wat een leuke combinaties komen hier voorbij, zeg! Zeker die sterrensets!!
Leen
Geplaatst: 21-04-14 19:38
Vandaag uitstapje gemaakt naar drunens ruiterhuis en epplejeck (heb je hier in BE niet). Eigenlijk alles bij epplejeck gekocht, de cavallo rijbroek had ik vorige weer bij de plaatselijke ruiterwinkel gekocht. Br phoenix cap in het zwart, Br zambia jeansrijbroek en cavallo calandra in taupe
ladyharma
Geplaatst: 22-04-14 10:41
Mijn lieve poown voor het eerst in zijn wedstrijd spul!
En voor het eerst op onderlinge in zijn spring outfit!
HorsePhoto
Geplaatst: 22-04-14 10:51
(het BR dekje en peesbeschermers heb ik hier al eerder getoond) - Eurostar Champion in Cashmere blue
Voor mijn poown genoeg dekens, maar daar past mijn paard natuurlijk niet in. Dat die nog geen enkele deken had vond ik een goed excuus om een tijdje geleden dit Eskadron toffee/banana setje aan te schaffen:
@ SharonIndezz: het is hier niet de bedoeling om je setjes te showen, daar is al een apart topic voor als ik mij niet vergis. Hier "show" je je nieuwe aankopen.
minouesmee
Geplaatst: 26-04-14 17:49
LOLLYYwood schreef:
@ SharonIndezz: het is hier niet de bedoeling om je setjes te showen, daar is al een apart topic voor als ik mij niet vergis. Hier "show" je je nieuwe aankopen.
Mag ook ''oude'' hoor.. Lees maar eens terug, staan zat ''oude'' setjes tussen.
SharonIndezz
Geplaatst: 26-04-14 17:52
Zelfs de titel geeft aan dat dag mag maar sorry zal het nooit meer doen
Edit : ik citeer
"Welkom bij "Show je harnachement en setjes" Dit topic is gestart om iedereen de kans te geven zijn/haar al dan niet nieuw aangeschafte harnachement en setjes te showen"