Vind wel dat de wrongen aan de onderkant wat in je been lijken te prikken, had je niet liever wat schuinere wrongen gehad? (ik neem aan dat dit de rechtere wrongen zijn tenminste?)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kwetal schreef:Ja, zo'n pad is al prima - maar waarom leg je die kussens zo ver naar voor? Het sluit niet aan op zijn rug? Maar nu is de achterkant niet ondersteund! Dat is kennelijk een dingetje in jouw hoofd.De kussens (het hele zadel) is flexibel - dat sluit altijd aan.
Leg ze nou eens gewoon waar ze horen, parkeer dan het zadel waar het van zelf naar toe schuift. Ghost LIGT verder naar voor dan andere zadels. En heb je het pas filmpje bekeken dat door Buitenzinnig is doorgegeven?
Bovendien kan jij wel een kleinere maat gebruiken en dat ligt dan ook al weer iets anders.
pmarena schreef:Ik vind het een hele mooie kleur zadel en wat ben jij mooi slank zeg!
Dank je. Hoef ik niks aan te doen, altijd al geweest, en zelfs na 2 kinderen nog steeds zo![]()
Vind wel dat de wrongen aan de onderkant wat in je been lijken te prikken, had je niet liever wat schuinere wrongen gehad? (ik neem aan dat dit de rechtere wrongen zijn tenminste?)
pleiada schreef:[ [url=m/E9xKJA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9NNxCK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Even mijn rode zitting showen hoor..Vandaag op mijn oude dame uitgeprobeerd,maar hij is officieel voor mijn schimmels..Mijn basis is van wol,dus voor sommigen wordt het misschien wel erg bont nu![]()
Zelf vind ik hem erg gaaf in elk geval
Kwetal schreef:Azmay, probeer eens een Westip singel te lenen? Soms zetten mensen hun zadel net iets te vast - maar ik kan m eigenlijk niet voorstellen dat het een "zadel probleem" is.
De Ghost ligt er keurig op.
Zijn er nog andere dingen aangepast dan alleen de voeten? Voer? Weer binnen? Weeromslag? Hormoon dingetje?
Azmay schreef:Nee totaal niet, staat altijd buiten. Een andere singel kan ik nog proberen, had zonder elastiek maar ze werd nijdig, met elastiek gaat het al wel een stuk beter. Ben inderdaad wel bang voor schuiven (ben er op die manier al eens af gedonderd) dus zal de volgende keer bewust een gaatje minder doen.
Kwetal schreef:Azmay schreef:Nee totaal niet, staat altijd buiten. Een andere singel kan ik nog proberen, had zonder elastiek maar ze werd nijdig, met elastiek gaat het al wel een stuk beter. Ben inderdaad wel bang voor schuiven (ben er op die manier al eens af gedonderd) dus zal de volgende keer bewust een gaatje minder doen.
Gewoon elastiek is ook vaak te slap, probeer echt even ergens een Westip/FRA singel te scoren om het te proberen - dat is echt een wereld van verschil!
Helenalena schreef:Leuk met dat wol er onder, zal vast mooi staan op je schimmels!
Ik ben nooit zo van de kleurtjes.. zou hoogstens nog eens een paarse pad wilen hebben. Zoals je op de vorige pagina ziet is de bruinschimmel waar ik op rij best knap met haar bruine zadel.
Tussen de nuchtere trekpaardliefhebbers zouden er heel wat zijn die raar op kijken als ik aan zou komen met een rood zadel..