Blacky94 schreef:Zou het een gele velvet worden? Alhoewel ik eigenlijk hoop van nietOf juist wel, want dan blijft het een goedkope maand
[ Afbeelding ]
Als het een gele velvet word dan gaat mijn portemonee huilen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Blacky94 schreef:Zou het een gele velvet worden? Alhoewel ik eigenlijk hoop van nietOf juist wel, want dan blijft het een goedkope maand
[ Afbeelding ]

Maritelisab schreef:KirstenHorse schreef:Ik heb met een winactie op Insta een dekje naar keuze gewonnen, dus de ES Bronze Gold komt eindelijk mijn kant op!
Ohh dat is een mooie prijs! Vind dat een heel mooi kleurtje!
Ik dacht inderdaad ook al dat ik velvet zag! Heel benieuwd welke kleur het wordt.
MISTRAL94 schreef:Roze Velvet. Die schijnbaar al even verkrijgbaar is. Er zijn mensen die hem al hebben..

Morgen ga ik als t droog is foto's maken met mn andere telefoon (iPhone) die geeft de kleuren wat beter weer. En dan maak ik ook vergelijkingsfoto's met de winter rose en Renaissance! MISTRAL94 schreef:*komt uit de meeleeshoek*
Roze Velvet. Die schijnbaar al even verkrijgbaar is. Er zijn mensen die hem al hebben..

Texas02 schreef:MISTRAL94 schreef:*komt uit de meeleeshoek*
Roze Velvet. Die schijnbaar al even verkrijgbaar is. Er zijn mensen die hem al hebben..
Die mensen die hem al hebben, zijn dat niet degenen die de fotoshoots gedaan hebben voor het dekje? Die mogen het dekje dan meestal houden. Of influencers die er filmpjes/foto's van gaan maken?

Texas02 schreef:Apart! Weet je toevallig ook wat hij gaat kosten? Want ES + Velvet, dan ben ik er eigenlijk bang voor.
)
MISTRAL94 schreef:Texas02 schreef:Apart! Weet je toevallig ook wat hij gaat kosten? Want ES + Velvet, dan ben ik er eigenlijk bang voor.
Nee daar heb ik niet naar gevraagd. Ik vond hem persoonlijk toch wat tegenvallen (waar ik wel blij mee ben. Kom je ook niet in de verleiding)
Kan eventueel wel een screenshot sturen van alleen het dekje.
Mag ik ook een PB? Dan weet ik vast of ik moet huilen om de kleur of om mn portemonnee
En ik heb de roze velvet van Kentucky al en die vind ik een stuk mooier.