Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Texas02 schreef:Ja, echt! Maar ik had echt niet verwacht daar garantie op te krijgen.. Het was uiteindelijk door "eigen schuld" dat hij kapot ging (alhoewel ik zeker niet expres in die sloot ging, paardlief vond een trekker niet zo leuk en sprong zo met mij de sloot in, gelukkig alles goed gegaan).. Dus dat zoiets onder garantie viel verbaasde mij echt! Kapotte hoofdstel opgestuurd en waardebon gekregen.. Echt heel netjes!
mcjv schreef:Texas02 schreef:Ja, wel altijd goede service, dat klopt zeker! Ik heb zelfs een keer een tegoedbon gekregen omdat mijn hoofdstel kapot gegaan was toen mijn paard met mij in de sloot gesprongen was.. Ik vroeg eigenlijk of ze het onderdeel dat kapot gegaan was ook los te koop hadden, maar toen boden ze me garantie aan.. Zomaar..
Daar mag een winkel als Epplejeck nog heel veel van leren.
Lauriannnn schreef:Bij ruitergoed werkt je vip korting en de specials25 samen! Hint hint
Lotte_Wessel schreef:Lauriannnn schreef:Bij ruitergoed werkt je vip korting en de specials25 samen! Hint hint
Alleen maar op die special items toch? Alleen gisteren gekeken maar vond het nogal tegenvallen. Nou ja, het was voornamelijk kleding en niet echt voor het paard bedoel ik. Hopelijk komen er binnenkort weer meer dekjes in de aanbieding. Ben ook benieuwd wanneer de ES grenadine weer uitkomt.
Lapach schreef:Ben ik weer, de stille meelezen![]()
Ik kwam laatst een foto tegen op fb maar kan hem nu niet meer vinden.![]()
Het was geloof ik de es pistachio vergeleken met de ps thyme, waren precies dezelfde kleuren.
Heeft iemand hem ook voorbij zien komen ?