Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
SteffiiY schreef:Berichtjes over korting op Lemieux lijkt me niet verkeerd, maar als het al een halve pagina over service van een ruitersportzaak gaat lijkt me dat off-topic.
Myour schreef:Ja inderdaad, zonde om anders volle mep te betalen.
Pallatin ik heb hier foto mulberry op een bruine:
[ [url=m/l8t9BE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Prachtige kleur, heb 'm bij de voerleverancier naast de french rose kunnen houden maar vond deze toch nog mooier.
mavantos schreef:SteffiiY schreef:Berichtjes over korting op Lemieux lijkt me niet verkeerd, maar als het al een halve pagina over service van een ruitersportzaak gaat lijkt me dat off-topic.
Ach, je kan ook overdrijven natuurlijk. Nu gaat het al een halve pagina over of het nu daadwerkelijk off-topic is of niet en dat is pas off-topic![]()
Ik ben heel blij met m'n J'Adore shirtje. Vandaag voor het eerst gedragen en zit onwijs lekker. Fijn stofje. Heb de French Rose kleurige ook besteld voor bij m'n dekje. Ben normaal niet zo van de setjes en matchen, maar dit is wel heel leuk en ook nog leuk om te dragen als het eens niet zo goed matcht
mavantos schreef:SteffiiY schreef:Berichtjes over korting op Lemieux lijkt me niet verkeerd, maar als het al een halve pagina over service van een ruitersportzaak gaat lijkt me dat off-topic.
Ach, je kan ook overdrijven natuurlijk. Nu gaat het al een halve pagina over of het nu daadwerkelijk off-topic is of niet en dat is pas off-topic![]()
Ik ben heel blij met m'n J'Adore shirtje. Vandaag voor het eerst gedragen en zit onwijs lekker. Fijn stofje. Heb de French Rose kleurige ook besteld voor bij m'n dekje. Ben normaal niet zo van de setjes en matchen, maar dit is wel heel leuk en ook nog leuk om te dragen als het eens niet zo goed matcht
HorseTimeXL schreef:mavantos schreef:
Vallen de shirtjes ook een beetje lang?
Myour schreef:De mustard is gaaf zeg, staat ook heel mooi bij een zwarte!
Heeft iemand hier de champagne loire? Die lijkt me ook heel mooi. Word zo hebberig van al die leuke kleurtjes
Pallatin twijfel je nog tussen bepaalde kleuren? Foto is van speciaal moment, eerste keer iemand op z'n rug
bliksemflits schreef:Net de beschermers van EJ gehaald voor bij de Chilli Red maar twijfel of ik ze niet te licht vind?
[ [url=m/ZtaJmf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maandag komt m'n dressuurzadel, dan eindelijk een foto te paard