Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Buitenzinnig schreef:Een pad met inlagen is nodig bij de ghost. Wie heeft gezegd dat een pad niet nodig is?
Zo op het eerste zicht vind ik de kussens ook vrij breed er onder zitten.
Probeer de bovenste rand langs de ruggengraat te hebben. Als ze te breed liggen dan komt er teveel druk op de ribboog.
Het is handig om deze foto's ook met ruiter erop te zien en een pad. Als je er op zit zakt het zadel nog iets waardoor hij niet op de schoft komt, als je de kussens meer naar elkaar toe brengt en een pad er onder hebt
Buitenzinnig schreef:Misschien heb je hier wat aan; https://www.youtube.com/watch?v=RXFMwmz6gl4
TrotterQueen schreef:Ze dacht dat een gewoon dekje genoeg was omdat ik niet groot en nogal licht ben. Ik heb haar al gemaild en kan morgen een pad ophalen.
De foto's had ik al gemaakt voordat ik bedacht om hier raad te vragen.
Zal morgen betere maken
En een mooie lijst kopen voor mijn kunstwerkjes
MissCharlie schreef:Maar zorgen de kussens er bij de Ghost niet weer voor dat je wat hoger en dus smaller zit?
Citaat:En BZ, wat raad je dan aan voor een paard wat eigenlijk een flinke schoft heeft, maar al een paar jaar zo dik is dat er geen schoft te bekennen is?Het doel is al heel lang om af te vallen, maar de weilanden hier zijn té goed hihi
MissCharlie schreef:Maar zorgen de kussens er bij de Ghost niet weer voor dat je wat hoger en dus smaller zit?
En BZ, wat raad je dan aan voor een paard wat eigenlijk een flinke schoft heeft, maar al een paar jaar zo dik is dat er geen schoft te bekennen is?Het doel is al heel lang om af te vallen, maar de weilanden hier zijn té goed hihi