Om nog even terug te komen op de Hidalgo (inmiddels míjn Hidalgo

), het probleem met naar voren schuiven was meteen opgelost met een singel die wel gewoon lang genoeg was, en het gewoon wat verder naar achter neer te leggen. Het ligt echt keurig!
Paard doet het er echt goed mee, ik zit er ook goed in, dus maar besloten om het gewoon te kopen
Wil het ook nog hier in het topic even zeggen; de service van Buitenzinnig in de testperiode vond ik echt super. Had behoorlijk wat vragen, die zijn allemaal heel uitgebreid beantwoord, en nog snel ook!
Ik rijd nu met een schaapje eronder, gaat prima! En qua uiterlijk vind ik het echt prachtig, zo lekker minimaal en zoveel mooier dan een 'normaal' engels zadel!
Vandaag zowaar ermee gesprongen, dat ging boven verwachting goed! Zat er echt lekker stevig in, geen problemen met het voorboogje of het ontbreken van wrongen. Ik spring overigens niet vaak, paar keer per jaar en nooit bijzonder hoog, maar het viel me echt alles mee hoe makkelijk het springt, zo'n spaans model!
Ik hoop, duim en wat ik al niet meer kan doen dat we met dit zadel een behoorlijk poosje vooruit kunnen, dat zou toch wel héél erg fijn zijn!