PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-26 21:24

Gelukkig nieuwjaar iedereen!

Wij zijn het jaar begonnen met de Monaco Blue <3

Afbeelding
Afbeelding

En ik zag net op insta dat er op 8 januari een nieuwe ES uitkomt, dat zal dan denk ik de Sand zijn. Ik hoop heel erg dat ik hem straks nog steeds niet super mooi vind :+

Afbeelding

Maritelisab

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-26 08:41

Iedereen de beste wensen voor 2026!
Dat iedereen zijn collectie maar aan mag vullen met nog meer pareltjes :D

Zag inderdaad de release op Instagram voorbij komen. Ik moet echt op mijn handen gaan zitten. Vind deze zo gaaf! Ben alleen benieuwd in hoeverre hij qua kleur in de buurt komt bij de PS Prosecco.

Einde van het jaar nog afgesloten met de All Black Glimmer. Cadeau gekregen voor kerst. Hij glittert echt prachtig, maar krijg het niet goed op de foto.

Afbeelding
Afbeelding

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-26 14:41

Oh, de All Black Glimmer is echt prachtig, mooi kerstcadeau! <3

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 20:36

Nou mijn jaar begon goed... met 3 snijtanden en en kies getrokken bij 1 van mijn paarden...
En met nog een dikke rekening die eraan komt van mijn andere paard die vorige maand met zeer ernstige einschuss stond, ga ik de komende tijd vooral kijken naar jullie pareltjes

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 20:51

Oef dat is niet tof. Sterkte.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 20:59

Oh, dat is ook best veel, zoveel in één keer laten trekken. Niet leuk..

Ik ga de komende tijd ook alleen kijken naar de pareltjes van anderen hoor, plus wat ik zelf al heb natuurlijk. Ik ga de komende tijd echt even niks kopen. Ik heb al te veel gekocht de afgelopen tijd en de tandarts komt deze maand ook bij die van mij. Dus het is wel even goed zo. Plus dat ik ook alweer zo veel heb dat heel veel dekjes steeds blijven liggen. En het nieuwe spul moest er steeds eerst op, dus kwam ik ook niet aan dat wat ik al had toe.

Vandaag de Merlot Crystal <3

Afbeelding
Afbeelding

Haf_Woezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 07:51

Ik ben niet zo heel actief aangezien ik amper nog rij,

Maar @Texas02 wat ben ik jaloers op hoevaak jij (kan) rijden - en dat zien we dus adhv jou dekjesfoto’s :))

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 08:59

4x per week rijd ik normaal gesproken :) En ik moet inderdaad wel elke keer even een foto maken _O- Ik vind dat je nooit genoeg foto's van je paard kunt hebben <3 Jammer dat jij niet zo vaak meer rijdt, Woezel!

Maritelisab

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 19:56

ivy_power89 schreef:
Nou mijn jaar begon goed... met 3 snijtanden en en kies getrokken bij 1 van mijn paarden...
En met nog een dikke rekening die eraan komt van mijn andere paard die vorige maand met zeer ernstige einschuss stond, ga ik de komende tijd vooral kijken naar jullie pareltjes

Aii, dat is geen goed begin van het jaar inderdaad! Voelt je paard zich wel beter nu het eruit is?
Met je andere paard weer alles goed gekomen na zijn einschuss?

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-26 00:11

Maritelisab schreef:
ivy_power89 schreef:

Aii, dat is geen goed begin van het jaar inderdaad! Voelt je paard zich wel beter nu het eruit is?

Ja ze loopt weer als van ouds, maar het been blijft wel dikker dan het andere been.... dus hopelijk trekt dat nog wel weg in de komende tijd.

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-26 11:29

Beterschap voor de paarden Ivy!! Naar begin van het jaar zo!

Hier ook lichtelijk jaloers Texas! Hier eentje met pensioen staan en eentje die nu net 1,5 jaar oud is. Duurt dus even tot ik fanatiek kan rijden en dan is het nog hopen dat de weersomstandigheden er naar zijn om vaak te gaan rijden

Maritelisab

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-26 22:11

ivy_power89 schreef:
Maritelisab schreef:

Ja ze loopt weer als van ouds, maar het been blijft wel dikker dan het andere been.... dus hopelijk trekt dat nog wel weg in de komende tijd.

Fijn dat ze weer goed loopt! Is toch altijd schrikken als ze iets mankeren. Valt er nog iets aan te doen dat het been wat dikker blijft?
Bij ons op stal hebben een aantal lymfe drainage behandelingen. Veelal eigenaren met koudbloeden die het doen, maar ook een enkeling waar het paard een lichte einschuss van heeft gehad. Misschien dat zoiets zou kunnen helpen?

Ik ga morgen maar weer proberen te rijden. Met de sneeuw nu niet veel gedaan (probeer de binnenbak altijd te vermijden, want daar rijd ik zelf niet zo prettig).

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 01:08

Ik zit de laatste tijd wel steeds in de binnenbak. Ik rijd ook liever buiten, maar mijn paard vond het vuurwerk van de laatste tijd niet leuk en gaf duidelijk aan liever binnen te rijden. Ja, en nu is het niet bepaald weer om buiten te tijden, te glad ook. Dus dat komt later wel weer.

Vandaag de Amazonite, die weer eens niet goed op de foto wilde. Dat is echt zo'n kleur die er nooit goed op wil.

Afbeelding
Afbeelding

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:59

Vandaag de PS of Sweden Velvet Scarlet Pink, het is toch eigenlijk wel meer een dekje voor lente en zomer. Maar wel een keer weer leuk :)

Afbeelding