Wij zijn het jaar begonnen met de Monaco Blue

En ik zag net op insta dat er op 8 januari een nieuwe ES uitkomt, dat zal dan denk ik de Sand zijn. Ik hoop heel erg dat ik hem straks nog steeds niet super mooi vind
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

En ik moet inderdaad wel elke keer even een foto maken
Ik vind dat je nooit genoeg foto's van je paard kunt hebben
Jammer dat jij niet zo vaak meer rijdt, Woezel! ivy_power89 schreef:Nou mijn jaar begon goed... met 3 snijtanden en en kies getrokken bij 1 van mijn paarden...
En met nog een dikke rekening die eraan komt van mijn andere paard die vorige maand met zeer ernstige einschuss stond, ga ik de komende tijd vooral kijken naar jullie pareltjes
Maritelisab schreef:ivy_power89 schreef:Nou mijn jaar begon goed... met 3 snijtanden en en kies getrokken bij 1 van mijn paarden...
En met nog een dikke rekening die eraan komt van mijn andere paard die vorige maand met zeer ernstige einschuss stond, ga ik de komende tijd vooral kijken naar jullie pareltjes
Aii, dat is geen goed begin van het jaar inderdaad! Voelt je paard zich wel beter nu het eruit is?
Met je andere paard weer alles goed gekomen na zijn einschuss?
ivy_power89 schreef:Maritelisab schreef:
Aii, dat is geen goed begin van het jaar inderdaad! Voelt je paard zich wel beter nu het eruit is?
Met je andere paard weer alles goed gekomen na zijn einschuss?
Ja ze loopt weer als van ouds, maar het been blijft wel dikker dan het andere been.... dus hopelijk trekt dat nog wel weg in de komende tijd.