PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lukasje

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-21 13:08

Qua kleuren zijn ze niet echt vernieuwend en al die strikjes en andere franjes zijn niet aan mij besteed.

Mylene_vw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-21 13:37

Misschien maakt ps na deze nieuwe collectie een comeback met een felrode kleur en okergeel :o

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-21 14:04

Mylene_vw schreef:
Misschien maakt ps na deze nieuwe collectie een comeback met een felrode kleur en okergeel :o

Okergeel :$

Dan gaat m'n lemon in de verkoop denk ik :D

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-21 14:16

Ik vind het ook wel jammer dat er weinig monograms uitgebracht zijn. Zou heel graag die roze willen hebben als monogram, ik vind die strikjes niet zo. Heb er nu tussen de 25-30 stuks, dus ook wel genoeg. Dan moet de kleur echt mooi zijn :D

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-21 14:43

bruceandnoon schreef:
Ik verkoop onze Equestrian Stockholm Moroccan Blue dekje maat Cob Dressuur. Merk dat we toch altijd de Ps of Sweden dekjes pakken. Deze is 2 keer gedragen. Echt zgan. Is nu niet gewassen want ook niet echt vies ( paar haartjes). Ik vraag er 55 euro voor.
[ [url=m/dA0Va5.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zou je die willen ruilen voor een PS in maat cob?

Mylene_vw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-21 14:55

Heeft iemand de Sage in full dressuur? Die zou ik graag nog willen :o

eva92

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-21 16:20

Mocht hier iemand zijn white bordeaux verkopen houd ik mij aanbevolen heel hard op zoek naar dit dekje

MissJG

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-21 16:42

Nou kan je vertellen dat de hype bij mij zeker nog niet over is :D zie vaker leuke dekjes van een ander merk. Maar koop ze uiteindelijk niet.

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-21 17:01

Hier idd ook het liefst de monogram. Laatste was voor mij ook de gele. (Okok, en daarna nog een Anky, maar die hoort hier niet thuis) Ik wacht nu ook op de Es release. Nieuwe Ps die er aankomt nog geen echte aanvulling voor mijn collectie bij gezien. Heb wel ook net een MayaDelorez broek bijpassend bij de Moss gekocht, wát een fijn broekje! Heb wel nieuwe foto's, maar niet zozeer voor hier. (Maar nu spam ik ze toch even :Y) ps mag ook best zoiets in monogram uitbrengen :j)

Afbeelding
Afbeelding

Ilsevdhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-21 21:19

Ik heb even jullie hulp nodig :D

Aanstaande dinsdag heb ik clinic met mn hafje, nu wilde ik witte rijbroek en dan dark sky dekje en heb daar ook t jasje van. Clinic duurt 3 kwartier en om nu 3 kwartier in dat jasje te rijden gaat hem denk ik niet worden met de warmte…

hebben jullie nog tips voor een shirt eronder liefst korte mouwen

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-21 21:24

Ik heb er 1 bij van Kramer!

Afbeelding

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-21 21:27

Krämer duurt meestal wel even voordat je het hebt. Ik ben bang dat je het dan niet dinsdag hebt..

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-21 21:55

Ik vind de dekjes nog steeds heel mooi en voor mij is de hype dus nog niet over haha. Heb nu de ES black en gold en de Silver Cloud en de PS Lemon en Light blue. Super blij mee.

Heeft iemand hier toevallig de ES pink pearl bandages te koop? Ik ben daar nog naar op zoek. En evt. Ook het dekje in maat pony, maar die zal hier vast niet te vinden zijn haha.

bruceandnoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-21 21:56

Drico schreef:
bruceandnoon schreef:
Ik verkoop onze Equestrian Stockholm Moroccan Blue dekje maat Cob Dressuur. Merk dat we toch altijd de Ps of Sweden dekjes pakken. Deze is 2 keer gedragen. Echt zgan. Is nu niet gewassen want ook niet echt vies ( paar haartjes). Ik vraag er 55 euro voor.
[ [url=m/dA0Va5.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zou je die willen ruilen voor een PS in maat cob?

Ik stuur je even pb

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-21 22:10

Texas02 schreef:
Krämer duurt meestal wel even voordat je het hebt. Ik ben bang dat je het dan niet dinsdag hebt..

Valt mee, ik heb het altijd binnen 2 dagen :) maar inderdaad nu wel wat laat.. dan moet je morgen het in een winkel kunnen halen.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-21 22:34

Echt? Bij mij duurt het meestal ongeveer 5 dagen tot ik het heb. Vind ik niet zo erg hoor, maar 2 dagen heb ik bij Kramer nog niet beleefd..

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-21 22:43

Farjen schreef:
Tribunals schreef:
Amazonite :D

[ [url=m/YLTXZk.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Es56y5.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hebben!! <3 Het dekje mag je houden :')

Eens ! Wow, knap dier en dekje staat er super op

Daatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-21 23:10

Mylene_vw schreef:

Oehhhh fel rood hoop ik zo op

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 00:12

Hier even gereden in ons bordeaux setje <3
In februari gewonnen bij ES *D

Afbeelding

Ben zo verliefd op de kleur! Shirt is ook prachtig maar eigenlijk wel wat dik voor de zomer haha. Maargoed was voor de foto's.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 00:36

Mooie foto! Jaaa, Bordeaux is echt prachtig! <3

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-21 06:45

Oh die bordeaux is mooi! <3

Mij boeit het niet zo of het een hype is of niet, als ik het fijne spullen vind blijf ik het kopen, koop het omdat ik het mooi vind, niet voor een ander.. maar ook ik heb er (te)veel maar als het kan, waarom niet denk ik dan..

Heb ook ein-de-lijk mn sand en beige thuis nu <3 zo blij mee, dat was het pakje wat kwijt was dus heeft nog een tijdje bij mn zusje gelegen. Ook de mintgreen heb ik nu eindelijk thuis :D

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 08:11

anoukwendy schreef:
Mij boeit het niet zo of het een hype is of niet, als ik het fijne spullen vind blijf ik het kopen, koop het omdat ik het mooi vind, niet voor een ander.. maar ook ik heb er (te)veel maar als het kan, waarom niet denk ik dan..

Hahah precies dit. Momenteel heb ik een collectie waar ik blij mee ben en koop ik alleen als er een nieuwe kleur uitkomt waarvan ik hem echt wil hebben. :)

Zelf ben ik niet heel actief met posten (lees wel stil mee) omdat het even een hele drukke tijd is hier.

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 20:53

Hele mooie set zo Sanne, jou paard is ook echt <3

Kramer duurt hier ook ongeveer 5 werkdagen. Maar wel goeie service, mijn laatste pakket was geweigerd door het postpunt en daardoor retour. Maar ze hebben gelijk een nieuw pakket opgestuurd, zodat ik niet op het oude hoefde te wachten dat dat daar weer verwerkt was. Echt top!

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 21:55

Ja, wel altijd goede service, dat klopt zeker! Ik heb zelfs een keer een tegoedbon gekregen omdat mijn hoofdstel kapot gegaan was toen mijn paard met mij in de sloot gesprongen was.. Ik vroeg eigenlijk of ze het onderdeel dat kapot gegaan was ook los te koop hadden, maar toen boden ze me garantie aan.. Zomaar..

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 23:27

Texas02 schreef:
Ja, wel altijd goede service, dat klopt zeker! Ik heb zelfs een keer een tegoedbon gekregen omdat mijn hoofdstel kapot gegaan was toen mijn paard met mij in de sloot gesprongen was.. Ik vroeg eigenlijk of ze het onderdeel dat kapot gegaan was ook los te koop hadden, maar toen boden ze me garantie aan.. Zomaar..

Daar mag een winkel als Epplejeck nog heel veel van leren. :+

@xSannee: prachtig <3