Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bruceandnoon schreef:Ik verkoop onze Equestrian Stockholm Moroccan Blue dekje maat Cob Dressuur. Merk dat we toch altijd de Ps of Sweden dekjes pakken. Deze is 2 keer gedragen. Echt zgan. Is nu niet gewassen want ook niet echt vies ( paar haartjes). Ik vraag er 55 euro voor.
[ [url=m/dA0Va5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Drico schreef:bruceandnoon schreef:Ik verkoop onze Equestrian Stockholm Moroccan Blue dekje maat Cob Dressuur. Merk dat we toch altijd de Ps of Sweden dekjes pakken. Deze is 2 keer gedragen. Echt zgan. Is nu niet gewassen want ook niet echt vies ( paar haartjes). Ik vraag er 55 euro voor.
[ [url=m/dA0Va5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zou je die willen ruilen voor een PS in maat cob?
anoukwendy schreef:Mij boeit het niet zo of het een hype is of niet, als ik het fijne spullen vind blijf ik het kopen, koop het omdat ik het mooi vind, niet voor een ander.. maar ook ik heb er (te)veel maar als het kan, waarom niet denk ik dan..
Texas02 schreef:Ja, wel altijd goede service, dat klopt zeker! Ik heb zelfs een keer een tegoedbon gekregen omdat mijn hoofdstel kapot gegaan was toen mijn paard met mij in de sloot gesprongen was.. Ik vroeg eigenlijk of ze het onderdeel dat kapot gegaan was ook los te koop hadden, maar toen boden ze me garantie aan.. Zomaar..