Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Buitenzinnig schreef:Wat vinden jullie?
ME Schooler, met verwisselbaar kopijzer. Er zijn 4 maten van. Er is ook een breed model an sich, zonder verwisselbaar kopijzer.
De kussens zijn dmv. klittenband te verplaatsen.
Ik heb maat 38 en pas er goed in, 40 zou misschien kunnen, maar groter niet. Hij is er niet in verschillende maten.
[ [url=m/RGwCGD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7xDrFX.jpg]Afbeelding[/url] ]
tennan schreef:Buitenzinnig schreef:Wat vinden jullie?
ME Schooler, met verwisselbaar kopijzer. Er zijn 4 maten van. Er is ook een breed model an sich, zonder verwisselbaar kopijzer.
De kussens zijn dmv. klittenband te verplaatsen.
Ik heb maat 38 en pas er goed in, 40 zou misschien kunnen, maar groter niet. Hij is er niet in verschillende maten.
[ [url=m/RGwCGD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7xDrFX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoe lang is dit zadel, BZ?
DubbelDun schreef:Die pad is idd te lang en de bakstukken van die bosalhanger lopen idd heel eng dicht onder het oog.
Iets wat die dingen nogal vaak doen overigens...
@2a54z6e45r6r: maak je hoofdstel eens vast ónder de onderste verdikking op de bosal ipv er tussen. Lijkt me voor je paard een stuk prettiger en veiliger
alleirbag schreef:minikatje schreef:Kun je een klein kussentje stikken en die gebruiken als seatsaver?
Misschien is dat wel wat, ja! Maar dan niet óp m'n zitting, maar eronder.
Nog een vraag: heeft een Grandeur pad altijd op z'n stiksel Grandeur staan? Of kan ie ook effen zijn zonder merknaam? Of ben ik gewoon genaaid via MP? :-/
2a54z6e45r6r schreef:Ik denk wel dat ik mn pad nog iets korter moet hebben.
En moet nog even kijken naar de ophanging en de kussens correct plaatsen. Maar dit is het totaal plaatje
[ [url=m/76ocQv.jpg]Afbeelding[/url] ]