Ervaringen met LeMieux?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Zinzi_jewel

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 07:25

Dat is balen idd
Sommige webshops lijkt t voorradig
Je besteld en betaald en dan mail wanneer de verwachte leverdatum is .
Wachten op geld terug duurt vaak net zo lang als wachten op je bestelling .

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 07:30

Dat is inderdaad vervelend. Ik bestel graag bij dochorse, super fijne service en regelmatig leuke aanbiedingen. Inmiddels goede vergelijk foto gevonden op fb en ik denk dat ik voor de mulberry ga. Zag in dit topic na even zoeken ook duidelijke foto voorbij komen.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 10:56

Dat is vervelend zeg van Hypostore. Ik heb er 1 keer wel goede ervaringen mee gehad, maar daarna eigenlijk niks meer besteld omdat toch iets mij tegenhoud. Ik heb hele goede ervaringen met Kroo ruitersport. Zijn heel snel met leveren en ook heel duidelijk. Met epplejeck en divoza ook wel, alleen daar hebben ze wat minder van LeMieux. Ben wel heel benieuwd wanneer mijn support boots komen.. stond levertijd: wachten op leverancier dus ben heel benieuwd. Maar wilde toch graag die korting haha.

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 12:19

Heb al een paar keer via hypostore besteld, en nooit problemen gehad. Ja, duurde n eeuwigheid dat de le mieux olive kwam, maar dat was overal zo. En elke keer keurig n mail gekregen.

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 12:23

mavantos schreef:
Armani1985 schreef:
Wij hebben bij Van Rijs zowel de mint en de champagne op voorraad. De polo helaas niet maar wel mint trainings shirt met rits. Suede dekjes zijn 64.95 en shirt 59.95

Dan kan je ook bij The Horse Store bestellen... Gratis verzenden vanaf €20, 25% korting op alles (behalve bepaalde merken en nieuwe collectie Lemieux) en 10% korting op de nieuwe collectie. Ze hebben daar nog de polo en het dekje in de mint kleur, ook nog het trainingsshirt. Verzenden snel! Heb daar zaterdag mijn Lemieux J'adore shirt besteld en was dinsdag binnen.

Van Rijs is een fijne zaak, maar jullie zijn wel heel duur en hebben weinig echt goede acties ;)

Lemieux is 1 van de merken waar geen 25% korting op is.... jammer! Ik wil graag de peacock of de Mulberry maar die heeft ej ook niet helaas...die hebben nu wel 25% korting

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 12:30

Pallatin schreef:
mavantos schreef:

Dan kan je ook bij The Horse Store bestellen... Gratis verzenden vanaf €20, 25% korting op alles (behalve bepaalde merken en nieuwe collectie Lemieux) en 10% korting op de nieuwe collectie. Ze hebben daar nog de polo en het dekje in de mint kleur, ook nog het trainingsshirt. Verzenden snel! Heb daar zaterdag mijn Lemieux J'adore shirt besteld en was dinsdag binnen.

Van Rijs is een fijne zaak, maar jullie zijn wel heel duur en hebben weinig echt goede acties ;)

Lemieux is 1 van de merken waar geen 25% korting op is.... jammer! Ik wil graag de peacock of de Mulberry maar die heeft ej ook niet helaas...die hebben nu wel 25% korting

Er is wel 25% korting op Lemieux, zoals bijvoorbeeld de snugboots etc. Alleen niet op de nieuwe collectie van Lemieux (dus niet op de mint, citron, french rose en champagne kleuren).

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 12:32

Heb toch mijn bestelling voor de support boots geannuleerd, ze hadden echt geen flauw idee waneer ze zouden komen. Hing af van lemieux zelf en dat kan ivm corona misschien nog wel even duren. Heb ze nu bij de Kroo besteld. Heb daar nog een kortingscode van 10% van. En dan komen ze binnen 2-3 dagen :D

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 12:33

HorseTimeXL schreef:
Heb toch mijn bestelling voor de support boots geannuleerd, ze hadden echt geen flauw idee waneer ze zouden komen. Hing af van lemieux zelf en dat kan ivm corona misschien nog wel even duren. Heb ze nu bij de Kroo besteld. Heb daar nog een kortingscode van 10% van. En dan komen ze binnen 2-3 dagen :D

Bij De Kroo is op dit moment 20% korting met de kortingscode OUTLET20

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 12:44

Nee was geldig tot en met maandag. Echt jammer, want toen wist ik nog net niet dat ik die support boots wilde :')

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 12:44

mavantos schreef:
Pallatin"
[quote="mavantos schreef:

Er is wel 25% korting op Lemieux, zoals bijvoorbeeld de snugboots etc. Alleen niet op de nieuwe collectie van Lemieux (dus niet op de mint, citron, french rose en champagne kleuren).[/quote]
Dan hebben ze alleen witte dekjes met 25%? Of ben ik nou kippig...?

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 13:21

mavantos schreef:
HorseTimeXL schreef:

Bij De Kroo is op dit moment 20% korting met de kortingscode OUTLET20

Die werkt niet meer....nou ik moet maar even wachten op een leuke actie!

Heeft iemand nog een foto van de peacock en of mulberry op een bruin paard?

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 13:26

HorseTimeXL schreef:

Support boots hebben ze bij The Horse Store met 25% korting.

@Pallatin; kan kloppen. Geen idee, welke kleuren ze nog meer hebben.

https://thehorsestore.nl/?s=Lemieux&post_type=product

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 13:53

Als je het over goede service hebt van de Kroo Ruitersport. Ze belde mij dat ze 1 paar beschermers op voorraad hadden en dat de andere beschermers morgen binnenkwamen en of de beschermers die op voorraad waren morgen al wilde hebben of dat het kon wachten tot die andere beschermers binnen waren :D. Mijn maakte het niet uit. Er stond toch 2-3 werkdagen. Maar werd er wel blij van.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 15:56

Zullen we het wel ontopic houden over Lemieux? :)

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 16:38

upendo schreef:
Zullen we het wel ontopic houden over Lemieux? :)

Waar gaat het niet over Lemieux dan?

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 16:42

Mijn inziens gaat het al een pagina over service en kortingsacties bij ruitersportzaken.

Vind ik niet zo interessant. :)

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 16:53

upendo schreef:
Mijn inziens gaat het al een pagina over service en kortingsacties bij ruitersportzaken.

Over de korting op Lemieux producten...

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 18:36

upendo schreef:

Dan lees je t lekker niet....

ginatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 20:09

Na een beetje twijfel heb ik net toch maar het dekje in de kleur mint besteld.. vind hem toch wel heel mooi, en denk dat hij super mooi gaat staan op mijn zwarte paard <3

Wil eigenlijk ook graag het bijpassende shirt of de polo bestellen, maar ik vind die toch wel prijzig.. Ik wacht denk ik tot er een korting voorbij komt.. Het dekje heb ik bij het Drunens Ruiterhuis besteld voor €52.60, daar krijg je online altijd 10% korting, wel verzendkosten maar wij wonen zo dichtbij dat ik hem in de winkel op ga halen

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 20:16

mavantos schreef:
upendo schreef:

Ik ben juist hartstikke blij met de tips hier over korting op lemieux producten +:)+

Appaloosa9

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 20:46

mavantos schreef:
upendo schreef:

Ik vind het ook wel fijn

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 20:53

Ja ik ging op eens wel heel erg in over de service van bepaalde winkels, snap dat dat wat overbodig is maar mocht er een keer een leuke aanbieding komen specifiek voor die producten dan sta ik er graag voor open!

ginatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 20:54

Zou het ook wel fijn vinden hoor, kunnen we elkaar toch een beetje helpen mocht er korting zijn ergens!

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 21:31

Ja inderdaad, zonde om anders volle mep te betalen.

Pallatin ik heb hier foto mulberry op een bruine:

Afbeelding

Prachtige kleur, heb 'm bij de voerleverancier naast de french rose kunnen houden maar vond deze toch nog mooier.