Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jetta schreef:Ik zeg: hoe ouder je wordt, hoe langer het duurt voor je weer helemaal uitgeblesseerd bent. Hihi. Maar ik ben nog wat beurs of gekneusd onder mijn kont. Komt goed hoor. Mijn dochter leeft zich nu uit op onze Storm.
Ik heb alleen geen dochter die mijn taakje over neemt. Wel een zoon maar die krijg maron niet van zijn plek
DubbelDun schreef:Reageert een paard eens op onzichtbare hulpen is het weer niet goed
Mooie bf madrid en mallorca's! Qua zitmaat ziet de mallorca er wel klein uit, of is dat gezichtsbedrog door het zweetblad?
De bruine variant lijkt me al helemaal gaaf trouwens.
. Maar aangezien ik nogal eens allergisch reageer op wol, ideaal voor mij dat het een nepperd is
Je schuift niet en je zit in een fijn kuipje. Fijne budget bbp. Inlages zitten erin maar zijn ook nog aan te passen. Blij mee
)

SuperLiesje schreef:Tadaaaa:
[ Afbeelding ]
Ben door jullie toch wel wat gaan twijfelen over de maat, daar ben ik nu extra kritisch op
En is het verstellen van de beugellengte ook lastiger omdat ik ze op de kop heb hangen.
Kwa gevoel zit ik er goed in, in die zin dat ik het idee heb nog stabieler te zitten als in de London
[ Afbeelding ]
Ben door jullie toch wel wat gaan twijfelen over de maat, daar ben ik nu extra kritisch op
pmarena schreef:SuperLiesje schreef:Tadaaaa:
[ Afbeelding ]
Ooh hij is wel heel erg mooi

En mijn cheyenne vind ik wel fijn opzich, maar niet top... SuperLiesje schreef:Tadaaaa:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Is het al 1 juni?
de panelen hadden een levertijd van 3 a 4 weken... morgen is er 4 week voorbij. Heb nog nooit zo vaak in mijn mailbox gekeken als nu.zodra hij binnen is, zal ik een foto plaatsen!