Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Keizerinnnn schreef:Thanks de maten zal ik even moeten opmeten. En is niet erg als er nog een aantal plat komen te liggen op het schap boven het zadel. Zo heb ik het nu ook. En heb nog een locker waar ik wat dekjes in kwijt kan. Heb je een foto van jouw indeling en hoe dat van de ikea eruit ziet?
KikiCelinevs schreef:]
[ [url=m/EzSVjZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/eIyabV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb inmiddels zoveel dat het niet anders kan. Maar hiervoor stapelde ik het ook in een kast met dekjes van een vriendin. Maar dat stapelen werkte voor mij niet. Vond het erg moeilijk om er steeds een tussenuit te halen en zweterige dekjes op elkaar te leggen.
Queijo schreef:Ik baal.. na lang twijfelen wilde ik de Amaranth vandaag gaan bestellen bij Ruitergoed. Dekje & baselayer. Is het uitverkocht!![]()
Was juist overtuigd nadat ik het dekje mocht lenen van stalgenoot![]()
[ [url=m/XGRhO1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5awMU4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zQJo8f.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb vipkorting bij RG dus wil ‘m eigenlijk niet duurder gaan kopen..
Farjen schreef:Queijo schreef:Ik baal.. na lang twijfelen wilde ik de Amaranth vandaag gaan bestellen bij Ruitergoed. Dekje & baselayer. Is het uitverkocht!![]()
Was juist overtuigd nadat ik het dekje mocht lenen van stalgenoot![]()
[ [url=m/XGRhO1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5awMU4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zQJo8f.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb vipkorting bij RG dus wil ‘m eigenlijk niet duurder gaan kopen..
Bij mij hetzelfde![]()
Ik heb enkel het dekje besteld bij Hypostore (en al binnen) bij RG stond maandag meer dan een week wachttijd maar nu dus al uitverkocht?
Vanwaar is je broek trouwens? Die past er mooi bij
KikiCelinevs schreef:Keizerinnnn schreef:Thanks de maten zal ik even moeten opmeten. En is niet erg als er nog een aantal plat komen te liggen op het schap boven het zadel. Zo heb ik het nu ook. En heb nog een locker waar ik wat dekjes in kwijt kan. Heb je een foto van jouw indeling en hoe dat van de ikea eruit ziet?
[ [url=m/EzSVjZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/eIyabV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb inmiddels zoveel dat het niet anders kan. Maar hiervoor stapelde ik het ook in een kast met dekjes van een vriendin. Maar dat stapelen werkte voor mij niet. Vond het erg moeilijk om er steeds een tussenuit te halen en zweterige dekjes op elkaar te leggen.