Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Melisje_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 10:28

maessie schreef:
Maddy_Paola schreef:
[ [url=m/CmtiaC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7SfFR1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kreeg maandag de papaya binnen, kreeg vrijdag al verzendbericht van dochorse, heel bijzonder en moeilijk op de foto te krijgen kleurtje, had nog een anky baselayer die er bijna perfect bij past, scheelt me weer wat qua aankoop O:)

Ooh moest echt ff 2x kijken omdat ik dacht dat het de watermelon was :+ hele mooie match met je shirt! Van welke collectie is die?

Ik dacht idd ook dat het watermelon was, ik moet die 2 kleuren echt naast elkaar gaan zien om te kunnen kiezen denk ik :')

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 13:24

IwanLuver schreef:
San schreef:
Ik ben nog steeds eindeloos aan het hopen dat ik ooit een full dressuur midnight blue tegen ga komen.

De nieuwe collectie is mij een beetje te fel. Ben meer van de wat meer gedempte kleuren… en van het blauw.

Heb ik precies hetzelfde! En de midnight heb ik gelukkig wel, een prachtige kleur!

Ik zag in de nieuwe collectie van Kramer dat ze de Jade en de Smokey blue weer volop hebben in allerlei artikelen. Deze passen goed bij de Sage en de Ice blue, mocht iemand nog wat zoeken...

Ik zie het ook net, en heb net de ice blue dus dat komt mooi uit. Zie niet echt iets wat bij de oak past helaas.

Vallen de maten hetzelfde als van de lemieux shirtjes?
Laatst bijgewerkt door Goldie op 02-03-22 13:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Saaams

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 13:39

Heeft iemand al die nieuwe softshell jas aan gehad enof gezien?

Ben benieuwd.

Afbeelding

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 13:45

maessie schreef:
Maddy_Paola schreef:
[ [url=m/CmtiaC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7SfFR1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kreeg maandag de papaya binnen, kreeg vrijdag al verzendbericht van dochorse, heel bijzonder en moeilijk op de foto te krijgen kleurtje, had nog een anky baselayer die er bijna perfect bij past, scheelt me weer wat qua aankoop O:)

Ooh moest echt ff 2x kijken omdat ik dacht dat het de watermelon was :+ hele mooie match met je shirt! Van welke collectie is die?

Ik dacht ook ff dat t de watermelon was toen ik m binnenkreeg, maar is echt de papaya.
Anky shirt is denk al 5 jaar oud, zo niet ouder, maar nog super netjes dus dat scheelt, collectie weet ik alleen echt niet meer :n

leonie1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 14:26

Hier nog eentje die dacht dat het de watermelon was toen ik hem uit de verpakking haalde. Maar het is echt een geweldige kleur. Ik wilde eerst de watermelon en toen zag ik in de EJ de papaya hangen (vest) en toen was ik verkocht <3 ik heb het vest ook meteen besteld :o kan ik eindelijk matchen met mijn merrie.
Afbeelding

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 16:47

leonie1988 schreef:
Hier nog eentje die dacht dat het de watermelon was toen ik hem uit de verpakking haalde. Maar het is echt een geweldige kleur. Ik wilde eerst de watermelon en toen zag ik in de EJ de papaya hangen (vest) en toen was ik verkocht <3 ik heb het vest ook meteen besteld :o kan ik eindelijk matchen met mijn merrie.
[ [url=m/suQwkY.jpg]Afbeelding[/url] ]

Echt heel gaaf! :j
Ik twijfel nog of ik het vest er bij wil of het shirt, denk dat ik het vest vaker aan zou doen, maar heb nog niet heel veel korte mouw shirtjes..

Jessie2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 18:04

Gaaf zeg dat vest! Hoe valt die?

leonie1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 19:09

Jessie2020 schreef:
Gaaf zeg dat vest! Hoe valt die?

Het is mijn eerste kledingstuk van lemieux, dus daar kan ik niet zoveel over zeggen. Ik heb een vergelijkbaar vest van Anky, daar heb ik XL in. En in dit vest 42. Hij zit in ieder geval heel fijn en is niet te kort :)

Moossie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 21:52

Ik zit echt te wachten op de foto’s van de suedes van de nieuwe kleuren. En wanneer ze verkrijgbaar worden

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 21:53

Weet iemand waar je de lemieux geltek singel in het bruin kan bestellen? (Liefst natuurlijk met korting... O:) )

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 07:54

Hollander in Klarenbeek ;)

ava_krause

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 08:16

Moossie90 schreef:
Ik zit echt te wachten op de foto’s van de suedes van de nieuwe kleuren. En wanneer ze verkrijgbaar worden

Volgens mij eind maart/begin alpril. Hier al wel een foto van de Bluebell kunnen vinden.

Afbeelding

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 10:31

Ik ben wel benieuwd waarom jullie voor een suede kiezen ipv bijvoorbeeld een loire :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 10:37

maessie schreef:
Ik ben wel benieuwd waarom jullie voor een suede kiezen ipv bijvoorbeeld een loire :j

De suedes blijven veel mooier en zijn onverwoestbaar :D

Je kan ze tig keer wassen en elke keer komen ze weer als nieuw de machine uit. Dat is met loires, en andere merken in mijn ervaring veel minder zo.

Ook vind ik ze zelf wat dunner en daarom fijner onder mijn zadel.

Mijn oudste suede is van 2017. Komt nog elke keer als nieuw de wasmachine weer uit.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 10:45

Ik vind het glimmende van de loires niet mooi. De structuur en daardoor de kleur van suede vind ik mooier.
Daarnaast is inderdaad suede meer robuust.

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 10:49

Ik vind de loire snel glimmen, zijn iets gladder (gebruik ook een foam pad) en de suedes liggen gewoon echt heel fijn.
De loires zijn wel heel chique vind ik

beegee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 10:50

Voor mij idd wat jullie zeggen, mbt de onverwoestbaarheid en ik vind de Loire gewoon schijtduur. Bijna 100€ voor een dekje gaat me echt veel te ver. Ik koop de Loire alleen in de korting. Heb een zwarte, rosé en champagne en heb die allemaal nieuw voor minder dan 50€ gekocht. Anders had ik het echt niet gedaan. Ik vind ze namelijk wel heel mooi. Zou graag de hunter Loire kopen, die vind ik mooier dan de suède.

Faitherr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 11:22

beegee schreef:
Voor mij idd wat jullie zeggen, mbt de onverwoestbaarheid en ik vind de Loire gewoon schijtduur. Bijna 100€ voor een dekje gaat me echt veel te ver. Ik koop de Loire alleen in de korting. Heb een zwarte, rosé en champagne en heb die allemaal nieuw voor minder dan 50€ gekocht. Anders had ik het echt niet gedaan. Ik vind ze namelijk wel heel mooi. Zou graag de hunter Loire kopen, die vind ik mooier dan de suède.

Ik heb de hunter green Loire en gebruik hem eigenlijk amper. Mocht je interesse hebben mag je me een berichtje sturen!

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 11:23

Ik vind suède mooier, ik hou niet van dat glimmende materiaal. Dus ga zeker niet meer betalen voor iets wat ik minder mooi vind.

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 11:26

mooney schreef:
Ik vind suède mooier, ik hou niet van dat glimmende materiaal. Dus ga zeker niet meer betalen voor iets wat ik minder mooi vind.

Hier hetzelfde en ze blijven ook mooier denk ik. En de Loires zijn veel dikker, wil ik ook niet.
Ik vind de dekjes juist zo mooi door hun eenvoud :j

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 11:38

Duidelijk!! Ik vind namelijk de loires mooier, maar dat van de kwaliteit vind ik wel een goed punt :j Ik koop ze ook niet voor de volle mep, ben gelukkig vip bij RG, dat scheelt al heel veel!

miriammiddel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 14:38

Vind zelf de Loires ook veel mooier, daarom heb ik daarvoor gekozen. Maar heeft iemand hier toevallig nog tips voor bijpassende T-shirts voor de lemieux Dijon en Ink blue? (Heb ze in de Loire variant).

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 14:41

Afbeelding

Dit is de reden dat ik geen loires meer wil.... Op de een of andere manier slijt het zweedblad in het zadel(stof gaat beetje pillen).... Terwijl ik een suedes heb van ruim 6 jaar oud die eruit ziet alsof ie pas een paar keer gebruikt is. En geloof me die Tresse gebruik ik juist heel veel haha.

Jessie2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 16:02

Ik vind de suedes veel sjieker dan de Loires. Hoop dat ik niemand beledig maar vind die een tikkeltje ordi vooral met gebruikssporen en na een paar keer wassen.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 16:04

Heeft er iemand toevallig een foto compleet ( ruiter en paard ) in hunter green?