SuperLiesje, luxe hoor, je zadel na 3 dagen al hebben.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ollytje schreef:ik ben (zoals ik gepost heb) sinds kort in het bezit van een BF Madrid.....
nou ga ik niet overdrijven maar : WAT IS DAT EEN TOPZADEL!!!!!!!!
ik heb voor het eerst , het aller aller allereerst met ons paardje die we al 2 jaar hebben gewoon zo vanuit de buitenbak een buitenritje durven maken!!!! Wat zit dat zadel onwijs lekker en zo stabiel!!!!! Geen brede zit meer, geen pijn meer in mijn heupen, singel blijft op zijn plaats, paard loopt volledig in de ontspanning....
ik heb zelfs mijn teugels los durven gooien ( voor mij een hele overwinning)
Ik ben zo waanzinnig onder de indruk van dit zadel.......
en ik heb al wat zadels gehad en geprobeerd ( waaronder ook van BF de Cheyenne, de Lexington en heel kort de Notting Hill)...maar dit zadelik ben er zo wijs mee.
![]()
en het erge is....zocht eigenlijk eerst een zadel voor manlief hihi....
ik moet alleen nog even mijn balans vinden tijdens de draf maar ik heb al heeeeeeel lang niet meer gedraaft dus deze zin zegt eigenlijk al heel wat!
Ik hoop dat paardlief er op de langere termijn ook blij mee is, maar wie nadenkt over de aanschaf van een fijn boomlooszadel ik zou echt het advies willen geven om de BF Madrid op zijn minst eens te testen!
ik ben er echt helemaal mee in mijn knollebolletuintje!
hihi gewoon weer op buitenrit en ook helemaal alleen gelijk haha, sta dr nog steeds versteld van
M_hartje_M schreef:Citaat:Goede info bedankt.
Hoewel ik de helft van de woorden niet versta haha
Is mijn Nederlands zo slecht?
Ik heb mijn cantle van de barefoot Cheyenne vergeleken maar die van de A&M reitsport is duidelijk een flink stuk hoger. Gok toch wel op 2 a 3 cm. Zal binnenkort een goede foto maken.
De seatsaver van Barefoot is idd wat dunner. Die van de a&m is idd dikker maar ik weet niet met welk materiaal hij gevuld is. Hij is ook nog vrij nieuw dus ik weet niet hoe het op langere termijn zal zijn
jomaro schreef:Draakje door het verhaal en hoe geweldig het zit was ik gaan kijken. Maar bij zo'n zadel zie ik er in gedachte een slanke volbloed onder die dansend door de bak gaat. En dus niet mijn tafel model die je elke stap vooruit moet duwen.