PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:02

Texas02 schreef:
Vandaag de Lagoon Blush met het testen van een deel van de lichtjes voor de lichtjesparade van volgende week. Manen en staart moeten dan nog. Waar ik nu toch wel over twijfel of ik wel mee zal gaan, want zodra we van eigen terrein af zijn, verandert meneer in een idioot de laatste tijd. Is iets van de laatste 3 jaren denk ik, dat hij deze tijd van het jaar niet te doen is op buitenrit. Maar vandaag maakte hij het wel echt bont en kon gewoon grazen aan de overkant al niet meer normaal. Dus ja, ik twijfel, het zou namelijk wel leuk zijn als we het ook overleven :+

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Bij twijfel niet doen....
Tenzij hij met andere paarden is en dan wel te doen is?

Kidde

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:18

Lijkt mij ook geen veilig idee. Het moet voor de anderen ook leuk en veilig blijven...

Britt1

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:35

Ben nog altijd zo blij met mijn Stripe dekje! <3

Afbeelding

Hoe wassen jullie je dekjes? Ik twijfel of ik ze in de (grote) wasmachine kan doen...

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:48

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:16

Het moet echt een hele optocht zijn van ruiters en menners. Maar of hij zich veel van andere paarden aantrekt is maar de vraag, dat doet hij anders ook niet. Ik kan in principe gewoon van een groep weg rijden en de groep kan er ook in volle galop vandoor zonder dat hij meedoet. Dus of een rustige groep invloed heeft op hoe hij zich gedraagt weet ik niet. En of de groep rustig is ook geen idee _O- Ze verwachten wel heel veel publiek las ik. Dus ik weet het niet, er is ook nog even iets wat ik morgen moet bekijken en overleggen, daarna kijk ik wel even weer. Wel apart toch, dat ze in de bak zo braaf kunnen zijn en van het terrein af niet, terwijl hij in de voorjaar en zomermaanden niets liever doet dan op buitenrit. Dan kan ik gewoon met halster op buitenrit. Zoveel te ouder, zoveel te gekker blijkbaar _O-

Britt1: die kleur is zo prachtig, ik wou dat ze die ook zonder ruffles hadden! Voor mij persoonlijk is dat een reden om hem niet te kopen, maar vind het echt een geweldige kleur!

avensis

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:18

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:34

Hebben jullie de sale van PS of Sweden al gezien bij Hypostore? Heel veel dekjes 50% korting.

annikavolder

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:45

Oh die witte met camel bies gaat er denk ik komen als wedstrijd dekje! mijn oude is echt wel een beetje op en niet meer wit te krijgen.....