Hier de nieuwe van ES, Amaranth aangeschaft en tweedehands de Monaco Blue ook nog gescoord

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ivy_power89 schreef:Ik heb mijn man echt moeten beloven nadat ik de grenadine voor mn verjaardag kreeg en de wild rose met 40% korting echt 2 dagen later kocht, dat ik voorlopig niets meer koop......
En nu baal ik want ES heeft nu 2 nieuwe kleuren die echt voor mij bestemd zijn.
Keizerinnnn schreef:Ik hoop dat ik het hier mag vragen. Ik heb voor mijn nieuwe stal een nieuwe kast. Dezelfde die ik al had maar de vakken zijn iets anders en ik hoef er maar 1 zadel in kwijt. Nu wil ik onder het zadel 1 of als het past 2 rekjes maken voor mijn dekjes zodat ze hangen en ook beter drogen na het rijden. Heeft er iemand een tip voor mij, waar kan ik voordelig zoiets kan halen en wat is handiger zo'n hanger met spijltjes waar ze aan kunnen hangen of een buis waar ik hangers aan doe en de dekjes dus aan een knijphanger doe.
Wil mijn mooie collectie het best mogelijk opbergen en heb straks meer ruimte en wil dat zo efficiënt mogelijk indelen en denk dat jullie allemaal hetzelfde hebben met de kooptik en lieftallige collectie
[ [url=m/GenNoJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
De kast in kwestie
Nynkex01 schreef:Ik denk dat niemand dat weet, of het is een foutje, of hij is goedkoper omdat het een ander soort dekje is. Denk niet dat het een aanbieding is omdat het een nieuwe collectie is
KikiCelinevs schreef:Super mooie kast! Ik denk dat het qua indeling echt bepalend is hoeveel je hebt. Een buis met hangers is wat ik zelf heb omdat het anders niet meer zou passen. Een hanger met spijltjes zorgt wel voor meer ruimte tussen de dekjes waardoor ze beter drogen. Ik heb zelf mijn kastindeling van de ikea, maar om daar gebruik van te maken moet je standaard maten hebben. Ik ben heel benieuwd hoe je het gaat indelen