De oak Green

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
R_emkee schreef:Owh jongens knijp mij even![]()
[ [url=m/kUC6fK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Ga1Jyu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4D4XTg.jpg]Afbeelding[/url] ]
filou schreef:12 uurtje van Ooteman, 8 verschillende kleuren van de suede's in de aanbieding voor €49,95
https://www.ooteman.nl/12-uurtje-aanbieding-bij-ooteman
R_emkee schreef:@deniessB deze baselayer is van kingsland had hem op de gok gekocht want was in de sale bij EJ en vind deze ook veel beter erbij passen dan die van Lemieux zelf
Farjen schreef:DenieesB, ik heb ook net de fog binnen voor een dekje van ES.
Het shirt is wel erg lichtgrijs, misschien net wat te licht voor je mesh, maar ik denk dat het wel mooi zal staan
Goldie schreef:Ja ik wil ook nog een oak baselayer (XS) of alternatief..
Farjen schreef:Ik heb hem snel even op mijn gewone grijze gelegd. Al lijkt het verschil groter op foto dan in het echt.
[ [url=m/Mg3QXt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn oak baselayer past wel mooi bij de huntergreen van PS of Sweden. Misschien hebben ze in die kleur nog iets beschikbaar?
Het andere shirt is van montar
[ [url=m/xhWdcY.jpg]Afbeelding[/url] ]
DenieesB schreef:Farjen schreef:DenieesB, ik heb ook net de fog binnen voor een dekje van ES.
Het shirt is wel erg lichtgrijs, misschien net wat te licht voor je mesh, maar ik denk dat het wel mooi zal staan
Oooh nu ben ik helemaal benieuwd, zeker of ik niet een miskoop heb gedaan haha. Heb natuurlijk meteen lange en korte mouwen besteld![]()
Voordeel van grijs is dat verschillende tinten niet heel erg zullen storen, maar dan moet het wel dezelfde 'grijskleur' zijn als je snapt wat ik bedoel![]()
Mocht iemand anders nog voorstellen hebben voor bijpassende baselayers (voor een normale prijs)![]()
Ben ook nog op zoek naar een mooie aanbieding van de Oak baselayer of alternatief, maar ben iedere keer te laat volgens mij
Maddy_Paola schreef:[ [url=m/CmtiaC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7SfFR1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kreeg maandag de papaya binnen, kreeg vrijdag al verzendbericht van dochorse, heel bijzonder en moeilijk op de foto te krijgen kleurtje, had nog een anky baselayer die er bijna perfect bij past, scheelt me weer wat qua aankoop
Maddy_Paola schreef:[ [url=m/CmtiaC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7SfFR1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kreeg maandag de papaya binnen, kreeg vrijdag al verzendbericht van dochorse, heel bijzonder en moeilijk op de foto te krijgen kleurtje, had nog een anky baselayer die er bijna perfect bij past, scheelt me weer wat qua aankoop