kim2008 schreef:Ohhhde nieuwe psos roseberry is zoooo mooi.
(Sorry voorfoto)
[ [url=m/hm9Qqr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Staat wel gaaf op een donkere!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Quickly2003 schreef:Ik heb de Moroccan Blue te pakken gekregen![]()
Toch voor maat pony jump gekozen en deze past echt heel mooi![ [url=m/lcHx1P.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/AGAkWS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7NV9I0.jpg]Afbeelding[/url] ]
maessie schreef:Haha een extra koffer mee terug Anouk! Bij de Hypostore wel rekening houden met een ontplofte winkel, ze zijn idioot druk zo voor de verhuizing straks.
Mooi Quickly!!
Staat goed op je donkere Kim!
Ruitergoed wil ik ook nog een x in real heen ipv via de webshop, maar ligt niet zo op de route. Dus mocht iemand nog een goeie combi voor op de rit hebben, moet dat nog maar een keer een dagje worden.
anoukwendy schreef:maessie schreef:Haha een extra koffer mee terug Anouk! Bij de Hypostore wel rekening houden met een ontplofte winkel, ze zijn idioot druk zo voor de verhuizing straks.
Mooi Quickly!!
Staat goed op je donkere Kim!
Ruitergoed wil ik ook nog een x in real heen ipv via de webshop, maar ligt niet zo op de route. Dus mocht iemand nog een goeie combi voor op de rit hebben, moet dat nog maar een keer een dagje worden.
Hahah jaa vriendin zei het al idd! Die woont er 10 min vandaan dus dat is echt gevaarlijk
Hagel schreef:Iemand hier die toevallig zijn ES Lavender te koop heeft in maat full? Dressuur of spring maakt niet uit