Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daphara schreef:Lotte_Wessel schreef:Volgens Instagram van Equestrian Stockholm komt de golden olive ook dit jaar weer terug!
Die is toch gewoon nog beschikbaar?
Ik heb het niet zo lang geleden nog gewoon kunnen bestellen.
maessie schreef:Sydney dat is de purple white uit de nieuwe collectie volgens mij. Deze zagen wij voor de blackberry kleur aan. Hier is hij wel echt paarser. Ben benieuwd of dit wel een glansstofje is. En dat shirt....
rosslover schreef:maessie schreef:Sydney dat is de purple white uit de nieuwe collectie volgens mij. Deze zagen wij voor de blackberry kleur aan. Hier is hij wel echt paarser. Ben benieuwd of dit wel een glansstofje is. En dat shirt....
Ik heb hem van de week al geshoot en volgensmij is het gewoon een glansstofje! Helaas wel weer die witte rand![]()
Ik heb mijn sapphire vanavond op 30 graden gewassen en hij is helaas nog steeds heel erg vies.. iemand nog tips? Baal zo erg van die witte rand, na 1x rijden was hij al bruin bij de schoft terwijl m’n pony elke dag afgespoeld word en met deken staat..
rosslover schreef:maessie schreef:Sydney dat is de purple white uit de nieuwe collectie volgens mij. Deze zagen wij voor de blackberry kleur aan. Hier is hij wel echt paarser. Ben benieuwd of dit wel een glansstofje is. En dat shirt....
Ik heb hem van de week al geshoot en volgensmij is het gewoon een glansstofje! Helaas wel weer die witte rand![]()
Ik heb mijn sapphire vanavond op 30 graden gewassen en hij is helaas nog steeds heel erg vies.. iemand nog tips? Baal zo erg van die witte rand, na 1x rijden was hij al bruin bij de schoft terwijl m’n pony elke dag afgespoeld word en met deken staat..
maessie schreef:Goed om te weten rosslover! Hij is meer dit paars als de laatste foto, dan het wat rodere wat hij op de vorige foto leek denk ik?
Ik heb de sapphire verkocht voor ik aan het wassen toe was
aniek1985 schreef:minetje schreef:Ps of sweden heeft nu alles van hun nieuwe release op de website staan!
Iemand toevallig nog een hypostore kortingscode aangezien esvip het niet doet?
De code Esvip werkt hier gewoon bij Hypostore
Kimley schreef:Kwam deze tegen op Facebook
[ [url=m/tZJIzH.jpg]Afbeelding[/url] ]