Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
HorseTimeXL schreef:Zit op dit moment toch in een duivels dilemma of ik voor de Prosport burshing boots ga:
[ [url=m/Tvvm2E.jpg]Afbeelding[/url] ]
Of de snug boots:
[ [url=m/S3MKMU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik doe voornamelijk dressuur maar af en toe een sprongetje. Mijn paard is helaas wat gevoeliger voor schiefels, dus een beetje ondersteuning tijdens het werk vind ik wel fijn voor hem.
Het belangrijkste vind ik dat de benen er niet warm onder zullen worden.
HorseTimeXL schreef:Zit op dit moment toch in een duivels dilemma of ik voor de Prosport burshing boots ga:
Of de snug boots:
Ik doe voornamelijk dressuur maar af en toe een sprongetje. Mijn paard is helaas wat gevoeliger voor schiefels, dus een beetje ondersteuning tijdens het werk vind ik wel fijn voor hem.
Of de snug boots:
HorseTimeXL schreef:Pfoe twijfel toch wel erg. Denk dat die van mij l ook wel kan hebben. Heb paard van 161 aan zn rechter voorbeen zit een schiefel. Zou dat ervoor zorgen dat been iets dikker is? Zit gelukkig wel op een goede plek.
[ [url=m/nDHKQC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier zie je er een foto van. Da heeft foto's genomen en het kan geen kwaad gelukkig.
Gewone neopreen beenbeschermers daar kan die bij maat full net dicht.