De cartoon van http://www.theideaoforder.com van deze week past hier ook wel vind ik Onder de titel 'Because sometimes 50 correction pads just doesn't cut it...'
Minder leuk voor draakje ... was de verpakking kapot ofzo ? Dan inderdaad even bellen met de post of er niet ergens een verloren riempje ligt te huilen ...
PanamaD
Geplaatst: 21-05-14 11:44
Ik kom even binnen vallen want ik heb ene vraag wat betreft de boomloos western zadels!
Ik zoek voor een pony een zadel aangezien die in de winter en zomer goed van bouw veranderd leek boomloos mij de beste oplossing.
Mijn oog is gevallen op de western zadels. Zijn er nog specifieke dingen waar ik op moet letten voor paard en mij?
Welke merken westernzadels hebben: * Barefoot Arizona diverse versie (standaard, nut en rose) * Barefoot Nevada. * Barefoot Missoula nut en de barefoot Virginia rose * Hidalgo Nevada * Hidalgo Milwaukee (heb ik zelf) * Freeform heeft diverse modellen. * Freemax (heeft er een op de boktmarket gestaan) * Bob Marshall * Equiflex (semi-boomloos) * Debra * Deuber * Dubbeldun heeft een boomloos westernzadel te koop. * En nog vele merken meer.
oef! Wat ik zoek is gewoon een western boomloos zadel haha. Ik wou dan op internet kijken wat er tweede hands aangeboden word en wat ik kan betalen. De barefoot is prachtig maar mijn porto vind dat minder prachtig. Waar moet ik echt op letten? Dat het past snap ik.
Mayflower_
Geplaatst: 21-05-14 12:18
Wat vervelend draaakje!
Leuk plaatje Blijheid, heel herkenbaar.
Ik heb eergister mijn Hidalgo binnen gekregen, Suzanne (buitenzinnig) was zo lief om hem te brengen. Gisteravond geprobeerd en stapte zo op en zo weer af. Mijn pony liep er super onder. Ben dus heel blij.
Shirley
Geplaatst: 21-05-14 12:23
Gefeliciteerd, Mayflower en veel prettige rij-uurtjes toegewenst
Marcella
Geplaatst: 21-05-14 12:48
Wortelsussie dan misschien kijken voor die bosrand (A&M reitsport) westernzadels die zijn wat goedkoper alleen wat minder mooi afgewerkt.
Haha superliesje herkenbaar hoor! Ik heb 2x 8 weken moeten wachten op mijn massimo zadel. Die moest speciaal gemaakt worden. Toen hij er was bleek het zadel scheef en kon hij weer terug... Moest ik nog 8 weken wachten
thirzanaomi, ik heb mijn dekje met anti-mijt gewassen (neocidol) en hij is gewoon mooi gebleven, dus dat lijkt me geen probleem. Misschien moet je het wel even verdunnen?
jomaro
Geplaatst: 21-05-14 17:14
Ik ben er nog wel hoor Lees elke dag alle berichten en zo af en toe reageren we. Leuk om te lezen dat er weer een aantal zadels gekocht of getest worden.
Mijn cherokee kijken we elke dag lief aan, zo af en toe poetsen we de stof eraf. Zit wel een zadelhoes overheen maar ja je moet toch iets doen
Thirza_99
Geplaatst: 21-05-14 17:34
Pippaa schreef:
thirzanaomi, ik heb mijn dekje met anti-mijt gewassen (neocidol) en hij is gewoon mooi gebleven, dus dat lijkt me geen probleem. Misschien moet je het wel even verdunnen?
Ik heb hem met verdunt neocidol gewassen dus dat heb ik nog wel. Dan doe ik het daar wel mee.
Theoretisch gezien zou het kunnen dat het open is gegaan tijdens het verzenden, de beugelriem eruit, en daarna weer heel netjes dicht gegaan is op dezelfde plakrand... Ik had de post gebeld, maar die hadden niets gevonden..
Oeh, wachten duurt altijd zo lang, heel herkenbaar Superliesje!
He wat vervelend thirzanaomi... Hier ook 1 keer een pony met luizen gehad, dat is zo veel werk om alle borstels, halsters en dekjes te wassen, pony te behandelen en je eigenkleren/schoenen (evt. stal leeg halen) en dan na zoveel dagen kun je het hele riedeltje weer herhalen.
Ollytje
Geplaatst: 21-05-14 20:49
ik ben (zoals ik gepost heb) sinds kort in het bezit van een BF Madrid.....
nou ga ik niet overdrijven maar : WAT IS DAT EEN TOPZADEL!!!!!!!!
ik heb voor het eerst , het aller aller allereerst met ons paardje die we al 2 jaar hebben gewoon zo vanuit de buitenbak een buitenritje durven maken!!!! Wat zit dat zadel onwijs lekker en zo stabiel!!!!! Geen brede zit meer, geen pijn meer in mijn heupen, singel blijft op zijn plaats, paard loopt volledig in de ontspanning.... ik heb zelfs mijn teugels los durven gooien ( voor mij een hele overwinning)
Ik ben zo waanzinnig onder de indruk van dit zadel....... en ik heb al wat zadels gehad en geprobeerd ( waaronder ook van BF de Cheyenne, de Lexington en heel kort de Notting Hill)...maar dit zadel ik ben er zo wijs mee.
en het erge is....zocht eigenlijk eerst een zadel voor manlief hihi....
ik moet alleen nog even mijn balans vinden tijdens de draf maar ik heb al heeeeeeel lang niet meer gedraaft dus deze zin zegt eigenlijk al heel wat!
Ik hoop dat paardlief er op de langere termijn ook blij mee is, maar wie nadenkt over de aanschaf van een fijn boomlooszadel ik zou echt het advies willen geven om de BF Madrid op zijn minst eens te testen!
ik ben er echt helemaal mee in mijn knollebolletuintje!
hihi gewoon weer op buitenrit en ook helemaal alleen gelijk haha, sta dr nog steeds versteld van
Laatst bijgewerkt door Ollytje op 21-05-14 20:55, in het totaal 1 keer bewerkt