Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hetlevenwint schreef:Danku, jullie ook !
Iemand ervaring met de Barefoot Multi riem ? Of foto's dat je het zelf aan hebt ben er eigenlijk wel benieuwd naar hoe het er uit ziet.
Whild schreef:Heey, ik heb een vraagje over de singels..
Ik heb namelijk voor bij mijn Cheyenne deze Barefoot dressuursingel in 55 cm.
Ik ben hiervoor op zoek naar een singelbontje, omdat ik mijn peerd vaak kletsnat uit het weiland pluk en ik voel me beter bij het gebruiken van schapenbont op de natte vacht ivm schuren (rij bijvoorbeeld wel gemakkelijk op een natte rug met de wollen Barefoot pad).
Ik ben heel tevreden met mijn singel en wil dus niet een hele nieuwe singel. Nu vraag ik me af; welke bontjes passen om deze singel?
Ik dacht zelf aan een anatomisch gevormde éénzijdige hoes van circa 65 cm zoals deze BR Singelhoes
Of een hele hoes eromheen, als ik een manier kan bedenken om een degelijk onscheurbaar oogje hierin te maken om de ring doorheen te laten.
Iemand tips/adviezen?
Bedankt en fijne jaarwisseling alvast!
hetlevenwint schreef:De singel is echt goedgekeurd ! Zadel ligt veel beter, singelt veel makkelijker aan owja en de modderspetters gaan er af door gewoon even met een natte doek over te gaan... wat een verlichting aaaah.
Heb de strectch & breath singel, het zadel bleef liggen waar ik het had gelegd begin de rit, ben blij.
*Ook bij een gekke sprong blijft het liggen, paard gleed even weg door de natte modder en "sprong" elegant terug op z'n 4hoeven en bleef lekker liggen.
biancalaylo schreef:ik las denet ergens in dit topic, dat je niet op de beugels moet leunen als je lichtrijd? maar je via je bovenbeen moet gaan lichtrijden. kan iemand uitleggen waarom je geen druk op de beugel kan geven?
StableDoor schreef:Net m'n testzadel gehaald voor twee weken, een Barefoot Cheyenne maat 1! Ben heeeel erg benieuwd! Vandaag heb ik er nog maar niks mee gedaan. Paardlief is bang voor vuurwerk (eigenlijk bang voor alles). Morgen ga ik wel rijden als het rustig is met vuurwerk.
Hele fijne jaarwisseling!
pmarena schreef:hetlevenwint schreef:Danku, jullie ook !
Iemand ervaring met de Barefoot Multi riem ? Of foto's dat je het zelf aan hebt ben er eigenlijk wel benieuwd naar hoe het er uit ziet.
Daar heeft dus echt nog niemand ervaring mee, ik heb deze namelijk nèt eergisteren op de website gezet, is een nieuw artikel dat ik zelf nog niet eens gezien heb