Alle spullen zijn zwart/wit/groen! (Sommige spullen lijken wat lichter, maar dat komt door de lichtinval, alle spullen zijn exact dezelfde kleur groen! )
Voor de geïnteresseerden: - jasje: Harry's Horse St. Tropez (gepimpt) - laarzen: Lipica - cap: Casco Mistrall Plus met verwisselbare biesjes - haarnetje: Plasta Lique - plastron: Plasta Lique - hoofdstel: Harry's Horse Switch (met onderleggers van pluisje88 - dekje: Pagony Elegance (gepimpt) - oornetje: Pagony Elegance (gepimpt) - bandages: Epplejeck Mike (gepimpt) - springschoenen: HKM Comfort lak
Gave spullen zie ikvoorbij komen! Ik heb mijn lelijke dekje die niet stond op mijn paarden geruild voor dit dekje
Details:
Drunksheep
Geplaatst: 05-04-14 18:50
Ik heb ook een deel van de Toffee set, big square komt er nog aan. Vind het ook zo'n mooie kleurcombinatie met Espresso! Voor beide paarden iig een eigen halster en de cotton.
Foto van ponylief (met HV Polo halster, de Eskadron is voor netjes ) is niet charmant, maar geeft wel een beeld van hoe gaaf het staat
wollewaps dit is nu nog eens een set waar je je ect mee in de kijker mee gaat rijden.
MarjetxWin
Geplaatst: 05-04-14 20:08
Die eskadron coffee is echt een super mooie set!! Ik deel de mening van je konijn haha
En wollewaps, WAUW Super mooi, staaf echt heel gaaf met die groene accenten, als ik jury zou zijn zou ik sws voor verzorging iets hoger geven en als commentaar ' Mooie wedstrijdset' hij is echt mooiii !
Nu even mijn 'tussen' tijdse collectie. Want ik ben namelijk vanaf morgen niet meer online/actief op bokt (behalve voor de spullen die ik nog ontvang & nog opgestuurd moeten worden, maar dat terzijde)
Een deel van mijn Nici collectie, er zijn nog een paar dingen onderweg, zoals de nici Bicolor, een nici dekje van de onderste deken (links) en nog een nici dekje Navy/violet/creme Colli
Van links naar rechts; Nici deken navy/violet - nici cotton navy/violet- Nici pinkismurf cotton - nici olive cotton Nici blue/rose deken - nici pinkismurf halster - nici pinki bandages & nici pinki/white Bicolor