Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Lorette_ schreef:Mijn paarden kunnen van veel beschermers wel maat M hebben (HH, Eskadron, ES) om de voorbenen, maar van PS vond ik de boots ook klein vallen. Klein in de zin van smal, op zich wel lang.
JillChanel22 schreef:Ik heb deze gister gescoord op een rommelmarkt voor 40 euries![]()
Klopt het dat dit Rose is?
De tekst is ; find your path and go that way
[ [url=m/yLnLtU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OiNhp6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik was eerst bang dat ie misschien teveel leek op mijn dark Mauve van de kerstcollectie maar hij is een stukje donkerder
Thirza schreef:Vandaag nog even snel een foto van de Amaranth gemaakt, ik was bang dat het niet mooi zou zijn met mijn bruine tuig maar ik vind het mooi.
[ [url=m/zQPmRW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Farjen schreef:Oh die Amaranth's zijn zo mooi op jullie paarden![]()
Ik twijfel enorm.. Ik had net een week voor de release de Lemieux truffle gevonden tweedehands.. En blijkbaar zijn die qua kleur gelijkaardig..
Ik heb hem vandaag voor het eerst gebruikt en ik vind het wel ok, maar niet supermooi. Misschien door het roze biesje. Dus Amaranth kopen of is het een mismatch volgens jullie op een vos?
[ [url=m/1cy4n2.jpg]Afbeelding[/url] ]
koffiemok schreef:candalisa schreef:Nee hoor je kan ze bijna overal kopen ej divoza hypostore enz
[/quote
Oh serieus? Dan heb ik echt met mijn neus gekeken, was vorige week nog bij de Divoza![]()
Maar hebben ze dan de nieuwe collectie of een gedeelte van de bestaande, weet iemand dat?
Iriscope schreef:Na 3 maanden kennis maken, wennen, vriendjes worden en basis grondwerk ben ik vandaag dan eindelijk op Despacito gestapt
Jullie hadden gelijk, kan prima een full dekje!
[ [url=m/8MF9kE.png]Afbeelding[/url] ]