Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
pmarena schreef:Die eerste foto's vond ik kansloos vanwege veels te korte zitting, maar de nieuwe foto van opzij is veel duidelijker. Als ik die zie zou ik zeggen: goede pad er onder, zorg dat zadel goed horizontaal ligt d.m.v. juiste schoftbreedte en zelf je beugels wat langer doen zodat je beter in het midden zit...als dat lukt
Als je zo op de achterkant zit is het echt 3x niks, misschien dat er nog wat van te maken valt als je beter in het midden zit
Maar dit is precies waarom ik eerder zei dat het model zadel me niet aanspreekt (sorry Kitty) want ik vind de zitting een rare vorm met het diepste punt erg ver naar achteren. Te hoge voorkant. En lüllige vorm wrongen. Het dressuurmodel vind ik er veel beter uitzien op sommige foto's
Maar ook dan maar een heel klein zitstukje omdat het geheel zo diep en rond loopt...waardoor ik benieuwd ben wie hier echt lekker op kan zittenDenk dat je hierdoor al snel een langere zitting wilt zodat die ronding wat flauwer wordt...
DubbelDun schreef:Andere vraag: wie heeft ervaring met pads met als onderkant Tacky-Tack (o.a. Equinetech), Tacky-Too (o.a. Reinsman) en Sympanova. En zijn die materialen te vergelijken ??