Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Han21 schreef:Ik heb de beschermers binnen! Ze zien er fijn uit en zijn lekker licht
[ [url=m/0451EZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ViIsQc.jpg]Afbeelding[/url] ]
rozebadeend schreef:Han21 schreef:Ik heb de beschermers binnen! Ze zien er fijn uit en zijn lekker licht
Zijn deze beschermers ook een beetje lekker luchtig?
Ik heb de bont gevoerde beschermers, maar heb er toch een beetje spijt van. Zijn heel mooi en passen prima. Maar vind het toch gauw te warm. Deze zouden een mooi alternatief zijn!
rozebadeend schreef:Han21 schreef:Ik heb de beschermers binnen! Ze zien er fijn uit en zijn lekker licht
Zijn deze beschermers ook een beetje lekker luchtig?
Ik heb de bont gevoerde beschermers, maar heb er toch een beetje spijt van. Zijn heel mooi en passen prima. Maar vind het toch gauw te warm. Deze zouden een mooi alternatief zijn!
bliksemflits schreef:Ik zou ook heel graag de base layer in chili red willen, maar ik erger mij mateloos aan de donkere stiksels gezien ik ook geen zwart tuig heb...Maar nergens kan ik zo'n fel rode base layer vinden behalve deze dus, hebben jullie een idee?
Pally schreef:pantarhei schreef:Weer iemand waar een bonten singelhoes XL te koop is? De L is te kort voor mijn singel van 80 cm, ik zoek de rechte niet die voor fairfax
Ik heb 1 bij Agradie besteld.
De Kavalkade bontsingel
keeyzie schreef:Ik ging voor de Frensh rosé.
Echter bleek die wel heel veel op de blackcurrent en plum te lijken die ik al heb.
Daarom gegaan voor mint,en ik vind hem gaaaaaaf! Op de foto lijkt hij feller dan in werkelijkheid.
[ [url=m/AjwhMj.jpg]Afbeelding[/url] ]