French Rose versus Blush Pink. Voor degenen die graag willen zien of ze op elkaar lijken

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
HorseTimeXL schreef:Pallatin schreef:Ik heb vandaag weer na bijna 2 maanden op een leenzadel rond gereden te hebben weer op mn eigen zadel gereden met de lemieux eronder en tot mijn grote opluchting: niet strakker op de schoft of naar achter geschoven...Ondanks veeeel en soms hard en lang door t bos scheuren vandaag...
![]()
Dus ik ben blij en ga dus echt op zoek naar een 2e en doe de rest Vd dekjes weg
O wat fijn. Hier nu ook alle dekjes weg gedaan. Laatste dekje heb ik maar weggegooid. Maar daar had ik toen, 2 jaar geleden, ook iets van 10 euro voor betaald dus dat krijg ik er niet uit. Weet je al welke kleur je wil?
mavantos schreef:Van de week met zowel de champagne als de French Rose in m'n handen gestaan (mocht m'n verjaardagscadeau alvast uitkiezen) Ik hou niet van bruinige tinten, dus de roze was m'n favoriet. Vond alleen het bijpassende trainingsshirt van de French Rose er onwijs 'verwassen' uit zien. Helemaal icm de grijze stiksels (leek wel alsof het shirt binnenstebuiten zat zo grof/opvallend zijn die). Ik hou zelf van een professionele/strakke uitstraling en vond dit niet zo mooi. Helemaal voor de prijs.
Lang getwijfeld, maar uiteindelijk ben ik voor het grijze suède dekje gegaan icm een Anky polo uit de nieuwe collectie. Vond dit toch wat chiquer.
Armani1985 schreef:mavantos schreef:Van de week met zowel de champagne als de French Rose in m'n handen gestaan (mocht m'n verjaardagscadeau alvast uitkiezen) Ik hou niet van bruinige tinten, dus de roze was m'n favoriet. Vond alleen het bijpassende trainingsshirt van de French Rose er onwijs 'verwassen' uit zien. Helemaal icm de grijze stiksels (leek wel alsof het shirt binnenstebuiten zat zo grof/opvallend zijn die). Ik hou zelf van een professionele/strakke uitstraling en vond dit niet zo mooi. Helemaal voor de prijs.
Lang getwijfeld, maar uiteindelijk ben ik voor het grijze suède dekje gegaan icm een Anky polo uit de nieuwe collectie. Vond dit toch wat chiquer.
Dit shirt is ook van lemieux en past er perfect bij. Op voorraad bij Van Rijs
[ [url=m/TCIaZa.jpg]Afbeelding[/url] ]
bliksemflits schreef:Over het algemeen zijn dat soort base layers niet heel warmIk heb er geen van lemieux maar wel meerdere van andere merken en qua warmte allemaal wel vergelijkbaar.
Met het weer van gister zijn ze perfect bijvoorbeeld!