Ik weet deels niet of dit hierbij hoort, maar dit is de schade van een koop avond in een lokale ruitershop. Het Mexicaanse hoofdstel heb ik dinsdag binnengekregen, ( epplejeck santana ) maar die moet helaas geruild worden in een kleinere maat. Verder nieuwe handschoenen ( Roeckl marine ), een supermooi 'zomer' jasje ( schockemohle sports softshell jas sophia ) een polo ( ariat taryn polo in RED ) , en een zakje snoepjes.
Gave zadels vind ik dat, al vind ik dat de wrongen wel wat rechter hadden mogen zijn. Vind het zo meer een vzh zadel, en ik vond de mijne soms al wat vzh ogen
Valt heel goed mee in het echt hoor, de wrongen zijn ook niet zo dik als op de foto toont. Ik zal morgen of zaterdag eens een foto te paard nemen. Is meer van ooghoogte en dan gaat het er misschien niet zo vervormd uit zien.
Pony met zijn nieuwe zadel, tekna dressuur + nieuwe eskadron cotton marine. De br kappen had ik al een tijdje liggen en passen er best netjes bij, de foto vertekend best erg.
Met eskadron cotton winterred, waar ik helaas nog altijd geen bijpassende bandages of kappen heb kunnen vinden..
En mijn nieuwe laarzen, Derby softjumpers in cognac. Helaas niet de meest geweldige foto.. nu nog opzoek naar een cap die een tintje lichter is..
Vind de pads die lovey_ou van eskadron heeft echt geweldig leuk, helaas vind ik de dunne dekjes praktischer met rijden..