In de donkere kleuren is dat misschien niet zo opvallend maar in lichtere kleuren, zou dat niet gaan vlekken? Suede is een stuk meer vatbaar voor vuil?
Ja na het wassen wel, maar is het niet zo dat het voor het wassen veel meer vuil pakt? Hier wel in ieder geval, mn suede zwarte schoenen kan ik niet eens mee naar de auto lopen zonder dat ze een en al zand zijn.
Anoniem
Geplaatst: 18-08-20 11:48
Nee totaaaal niet!
Blijven veel langer schoon dan ander materiaal. En ik heb de laatste tijd alleen maar gereden in een stuivende bak naast stuivende akkers.
omg, ik ben helemaal weg van de Zoe rijbroek in asphalt kleur ... hoe snel zou die uitverkocht zijn? Ik vraag me af of ik het aandurf om te wachten tot er ergens één met korting is of dan te veel het risico loop dat die weg is ..
Zo zie je maar dat smaken verschillen :p ik vind het wel mooi! En kan ondertussen mijn eigen vraag alvast beantwoorden, ze is er al niet meer in mijn maat :'(
Heel gaaf Sydney! *zet zwart paard op verlanglijstje*
_MelisS
Geplaatst: 19-08-20 13:03
Oeh heel gaaf! Indd alles staat mooi op een zwarte
Zie dat ruitergoed de Annika jasjes nu in de sale heeft, twijfel of ik de mint bestel.. heb de laguna mint.. vraag me af of ie erbij zou passen? Of zou er heel veel kleur verschil in zitten?
linda2008
Geplaatst: 19-08-20 14:24
Ik merk dat ik altijd mijn donkere dekjes pak en daarom gaan er een paar in de verkoop... Voordat ik ze op internet zet, biedt ik ze eerst hier aan;
ES Grenadine, full dressuur, lusjes zijn er af gehaald, niet gewassen