Die ghost staat indd erg mooi.
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
rollyjogered schreef:@DubbelDun:
Dankje! Ik denk alleen dat ik de beugels nog een gaatje korter moet doen, dus dan komen die 'beugelriemen' nog verder aan de voorkant. Is dat echt hoe het moet?Ziet er zo raar uit haha..
rollyjogered schreef:@DubbelDun: Zulke fenders heeft mijn vader ook aan zijn trail zadel. Maar de fenders van Ghost zijn anders. Ik kan geen foto vinden en mijn zadel ligt op stal dus kan er ook geen maken. Maar het zijn letterlijk twee beugelriemen die je door de ringen bovenin doet, dan komen ze naar beneden en daar heb je twee gespen zoals je aan normale beugelriemen ook hebt. Dus het overschot hangt altijd naar beneden aan de buitenkant...
pmarena schreef:Bij die op Facebook was het stukje zwarte kussen zeker het probleem? Is vast iemand voor te vinden die het geen punt vindt en er erg blij mee isMaar altijd balen als er iets verkeerd gaat...
/
2a54z6e45r6r schreef:Stijgbeugelriem lijkt wel ingesnede door de gesp, heel gek.
Ik heb hier weer kopzorgen door mijn ghost zadel die besteld is. Zoals ik jullie hier al verteld heb waren er problemen met het kleur die ik wou. Het kon niet besteld worden maar achteraf bleek dat het dan wel kon.
Komt na 6 weken mijn zadel binnen bij de verdeler. Ik ben super blij. Zie ik de foto's, verkeerde model gemaakt... Nu versneld opnieuw besteld in juiste model.
Maar bij extra foto's van 'mijn' zadel bij de verdeler zie ik dat de stiksels ook wit zijn in plaats het gevraagde donkerbruin...
Ik denk dat dit mijn eerste en ook mijn laatste ghost zadel zal worden. Ik heb bij de bestelling tekeningen gemaakt en overal alle details duidelijk bij vermeld maar nog slaagt de fabrikant er niet in om dit custom zadel correct af te leveren. Dan moeten er ook geen custom zadels aangeboden worden vind ik...